12

مهر

1403


اجتماعی

11 دی 1398 17:16 0 کامنت

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، جشن تولد ۲۰۰ یتیم با حمایت کمیته امداد و مشارکت حامیان درهرمزگان برگزارشد.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز چهارشنبه در این آیین گفت: یکی از طرح‌های زیبایی که از ابتدای شکل گیری کمیته امداد دراین نهاد اجرا شده، طرح اکرام ایتام و دستگیری از نیازمندان است.

سیاووش عامری افزود: شاد کردن دل یتیمان و دستگیری از نیازمندان امری پسندیده است که خیران وحامیان با چنین اقدام به یادمانی، لحظاتی شاد و شیرین را برای ایتام رقم زدند.

وی بیان داشت: درجشن شکرانه یتیمان جُنگ شادی، مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان واهدای ۲۰۰ هدیه به ایتام اجرا شد.

پویش جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام هرمزگان

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: باتوجه به شرایط اقتصادی نامناسب ومشکلات ایتام و فرزندان محسنین، این نهاد اقدام به راه‌اندازی پویش جذب ۲۵ هزار حامی جدید باهدف افزایش سرانه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر نموده است.

عامری گفت: حامیان دراین طرح می توانند با پرداخت ماهانه ۱۰۰ هزار ریال یا بیشتر اقدام به حمایت مادی و معنوی از یک یا چند یتیم و کودک نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی وغیرنقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آنها قرارمی‌دهند.

وی با دعوت از اصناف، بازرگانان، بنگاه‌های اقتصادی، جامعه پزشکان و تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت دراین پویش اظهارداشت: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد برای مشارکت درطرح اکرام ایتام و محسنین اعلام آمادگی نمایند.

هم‌اکنون تعداد ۳۲ هزار و۵۴۷ حامی درهرمزگان حمایت هشت هزار و۱۸۵ یتیم و چهارهزار و ۸۲ فرزند محسنین را برعهده دارند.

دیدگاه ها (0)
img