شروع مسابقات فوتسال نونهالان در بندرعباس



مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس با حضور ۱۶ تیم در سالن مخابرات بندرعباس آعاز شد.
به گزارش صبح ساحل، کوهیار دادگر دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : در روز نخست این مسابقات چهار بازی انجام شد.
وی بیان داشت : در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم در دو گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت که در گروه اول تیم های نیک پخش، کوی آیت‌الله غفاری،  منتظران، شهسوار کربلا، پرواز،دریا دلان جنوب،پرسپولیس و آیندگان و در گروه دوم تیم‌های فانوس ، عقاب، ابرار،شهید پالاهنگ،خواجه عطا ء،  نبرد ، انصار المهدی و اتحاد سرخون با هم به رقابت خواهند پرداخت .
دبیر  هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: در بازی های  هفته اول تیم های نیک پخش با آیندگان، کوی غفاری با پرسپولیس،متتطران با دریا دلان جنوب و شهسوار کربلا با پرواز بازی کردند. وی بیان داشت: در این هفته دریا دلان جوان  کوی آیت‌الله غفاری با یازده گل  پرسپولیس  را شکست داد. برای  دریا دلان  محمد حسین آزاده ۴ گل، محمد رضا مختاری ۳ گل و  امیر محمد باوقار ،  عبدالکریم قدسی  ، امیر رضا حسینی و معین کرنافی نژاد  هرکدام یک گل به ثمر رساندند.
در این دیدار   مبین محبوبی  از تیم پرسپولیس بازیکن اخلاق و محمد رضا مختاری از تیم دریادلان بهترین بازیکن انتخاب شدند.  شهسوار کربلا  پنج بریک تیم   پرواز را شکست داد. برای تیم شهسوار کربلا سید محمد زندوی، امین محسنی ، سید علی زندوی ، (گل‌به خودی ) و محمد امین رنجبری گلزنی کردند و  مبین واعظی تنها گل تیم پرواز را زد.
در این بازی آرشام حقیقی از تیم پروازبازیکن اخلاق و سید محمد زندوی بهترین بازیکن   از تیم شهسوار کربلا شناخته شدند.  دریا دلان جنوب با دو گل تیم منتظران  را از پیش رو برداشت.  برای دریا دلان محمد مهدی جوذری ، ( گل به خودی ) و محمد مهدی جوذری گلزنی کردند.  
ابوالفضل محسنی‌بازیکن اخلاق از تیم منتظران و بهترین بازیکن بابک داودی‌زاده  از تیم دریادلان انتخاب شدند.
نیک پخش  دو بریک  آیندگان را از پیش رو برداشت.  گل های تیم  نیک پخش را  امیر حسین جوهری و رضا سالاری و تنها گل  آیندگان را سینا عباسپور به ثمر رساندند.
در این بازی  علیرضا جعفری از تیم آیندکان بازیکن اخلاق و  رضا سالاری از تیم نیک پخش  بهترین بازیکن شناخته شدند. کار زیبا هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در این مسابقات اهداء هدیه به بازیکن اخلاق و بهترین بازیکن در پایان هر بازی است.
دیدارهای هفته دوم این مسابقات به دلیل عزای عمومی و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی برگزار نشد.
شروع مسابقات فوتسال نونهالان در بندرعباس
شروع مسابقات فوتسال نونهالان در بندرعباس
شروع مسابقات فوتسال نونهالان در بندرعباس
شروع مسابقات فوتسال نونهالان در بندرعباس
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها