14

مهر

1403


ورزشی

19 دی 1398 11:11 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، جلسه اعضای مجمع سازمان مردم نهاد جوانان به ریاست عامری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
مجتبی عامری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت : جوانی فرصت خوبی است که هم باید قدر دانست و هم بهره ببریم و به گفته مقام معظم رهبری هرجا جوانان هستند، تازگی، طراوت و صفا و نشاط هم وجود دارد و وقتی با جوانان هستم و در محیط جوانان قرار دارم، احساس من مثل احساس کسی است که در هوای صبح گاهی تنفس می کند.
عامری بیان داشت : حضور به موقع اعضای مجمع در برپای موکب جوانان در گرامیداشت سردار دل ها در اداره کل‌ ورزش و جوانان هرمزگان نشان از پویایی ، مسئولیت اجتماعی بالای شما و در صحنه بودن است.
معاون فرهنگی و امور جوانان در جلسه اعضای سازمان مردم نهاد جوانان بیان داشت : مجمع جوانان می بایست شجاع ، مطالبه گر ، پی گیر و دارای ارتباط موثر باشند تا به اهداف خود برسند .
معاون فرهنگی و امور جوانان ضمن تشکر از همکاری مجمع در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر افزود : ۱۶الی ۲۲فروردین ماه سال آینده به عنوان هفته جوان نام گذاری شده و از اعضای مجمع جوانان خواست برنامه ریزی مناسب همراه با خلاقیت داشته ودر اجرای برنامه های نقش پررنگی ایفا کنند .
وی خاطر نشان کرد به همت همکارانم در گروه توسعه مشارکت اجتماعی جوانان و کارشناسان امور جوانان در شهرستان ها اهداف افزایش کمی پیش بینی شده وزارت ورزش و جوانان در استان صد در صد تحقق یافت و این بلوغ فکری در جوانان استان را نشان از روحیه داوطلبانه ، مسیولیت پذیرشان نسبت به جامعه دانست . در این جلسه مهین زارع رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان ، احمدی کارشناس سمن های استان ، سجاد عامری ، فرامرز دریایی ، امیرحسین طاهری ، زینب غریبی، سنا خواجه فینی از اعضای مجمع سازمان مردم نهاد جوانان حضور داشتند .

دیدگاه ها (0)
img