03

تیر

1405


اقتصادی

25 دی 1398 11:00 0 کامنت

رئیس اتاق تعاون هرمزگان از بازگشایی هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، عباس سالاری صبح امروز (۲۵ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در بندرعباس گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه تعاونی‌های فعال از یازده استان کشور در ۹۰ غرفه محصولات ساختمانی و صنعتی خود را عرضه می‌کنند.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه ۴ شرکت دانش‌بنیان و دو شرکت ترکیه‌ای هم حضور دارند، تصریح کرد: معرفی به‌روزترین کالاهای ایرانی، آشنایی با جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی صنعت ساختمان و بازاریابی خارجی برای محصولات، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سالاری عنوان کرد: هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان تا ۲۷ دی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در سه‌راه جهانبار بندرعباس دایر است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است