12

مهر

1403


ورزشی

09 اردیبهشت 1392 09:16 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ سرمربی آلومینیوم اعتقاد دارد سفر به بوشهر وظیفه‌اش بوده و می‌گوید به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است.

 

پرویز مظلومی ، با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ، خود را امیدوار به بقای آلومینیوم امیدوار دانست. مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید.

 

 آقای مظلومی کم صحبت شده‌اید، یک مصاحبه هم کرده بودید و به استقلال اشاره کردید؛ مصاحبه‌ای که حاشیه‌هایی را هم به وجود آورد.

 

 - ببینید من کلا درباره استقلال صحبت نمی‌کنم. اصلا دلیل ساکت ماندنم هم همین مسائل است. آن صحبت هم کل مفهومش این بود که تیم خودم نیاز به دو پیروزی دارد. همین! ترجیح می‌دهم بیشتر از این در این باره صحبت نکنم.

 

 

 

 بگذریم، از آخرین شرایط آلومینیوم صحبت کنید.

 

 - بعد از این همه تعطیلات و بیست روز بدون بازی بودن چه بگویم؟ بعد آقایان می‌گویند وقت نداریم و باید سریع لیگ را تمام کنیم. ما در یک ماه و چند روز گذشته تنها سه بازی کردیم. وقتی بیست روز استراحت می‌کنید، چگونه بازیکنان‌تان را ترغیب به بازی می‌کنید؟

 

 یعنی بازیکنان‌تان از آمادگی خارج شده‌اند؟

 

 - نه ولی چرا این طور نمی‌بینید که از لحاظ بدنی افت کرده‌اند و باز مجبور به بدنسازی شده‌ایم. امیدوارم سال بعد این مشکلات را نبینیم. ما مجبور بودیم تیم را دوباره استراحت دهیم و حالا مجبوریم بدنسازی کنیم.

 

  دو بازی پیش‌رویتان را چطور می‌بینید؟

 

کار ما با این وضعیت خیلی سخت است. آخر فصل است و تراکتورسازی و سپاهان در اوج آمادگی و کوران رقابت‌هایشان هستند. این عدالت نیست. حالا هم که به دنبال کم کردن تیم‌های لیگ هستیم و چاره‌ی دیگری نداریم.

 

 نظرتان در مورد 18 تیمی شدن لیگ برتر چیست؟

 

چرا باید لیگ را 18 تیمی کنیم.بگذارید همه مردم ایران از داشتن تیم در لیگ برتر لذت ببرند. الان برای سال بعد 3 تیم تبریزی احتمالا به لیگ می رسند اما تیمی از جنوب کشور در لیگ نمی ماند. درحالی که لیگ با همین شرایط هم می شود 18 تیمی باشد و نیازی نیست که بخواهیم تیم هایش را کاهش بدهیم.

 

 مثل این که هنوز به کاهش تیم‌های لیگ برتر معترضید !

 

 - چرا نباشیم؟ اگر همه چیز سر جای خودش باشد و درست برنامه‌ریزی شود، می‌توانیم لیگ بیست تیمی داشته باشیم.

 

   به ماندن آلومینیوم امیدوارید؟

 

 - ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و با امیدواری لیگ را ادامه می‌دهیم. همه چیز دست خودمان است و اگر بازیکنان تلاش‌شان را کنند در لیگ می‌مانیم. دو بازی برابر قوی‌ترین‌های لیگ برتر داریم ولی بازیکنان ما برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی دارند و همین من را به دو بازی بعدی دلگرم می‌کند.

 

 راستی دلیل کم بازی کردن ایمون زاید چیست؟

 

 - در پست زاید بازیکنانی مثل میداودی و دهقان را داریم که عملکردشان بهتر است.

 

 پرویز مظلومی در دسته اول سرمربی‌گری می‌کند؟ برنامه شما در پایان لیگ چیست؟

 

 - واقعیت چندان تمایلی به مربی‌گری در دسته اول ندارم و برای سال بعد هم نمی‌دانم چه پیش می‌آید.

 

  بعد از زلزله بوشهر به این شهر رفتید، در این باره هم صحبت کنید.

 

 - سفر به بوشهر وظیفه‌ام بود. مشکلات را از نزدیک لمس کردیم و به لحاظ روحی توانستیم روی مردم مثمر ثمر باشیم. جای تاسف داشت که این شرایط را می‌دیدیم. با این حال خدا را شکر وسعت حادثه به اندازه آذربایجان نبود و به علت وقوع حادثه در روز، تعداد تلفات بحمدا... بالا نبود. ما هم با جمعی که رفته بودیم کمک ناچیزی را جمع‌آوری کردیم که ان‌شاءا.. به دردشان بخورد.

 

   اگر حرف دیگری مانده، در خدمت شما هستیم.

 

فقط اجازه دهید بگویم که همان طور که مردم آذربایجان به وسایل گرمایشی نیاز دارند، مردم بوشهر به وسایل سرمایشی نیاز دارند و ان‌شاءا... با همت مسئولین این مشکلات همه هرچه سریع‌تر برطرف شود..

 

دیدگاه ها (0)
img