12

مهر

1403


ورزشی

14 بهمن 1398 16:46 0 کامنت
شهرداری بندرعباس در خانه به مصاف بعثت کرمانشاه رفت.

به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان بعثت کرمانشاه بود.در جدول رده بندی گروه ب تیم های بعثت و شهرداری با کسب ۱۶  امتیاز برحسب تفاضل گل در مکان های  دوازدهم و سیزدهم جدول قرار دارند و سه امتیاز  این بازی برای هر دو تیم حساس بود.‌نیمه نخست شاهد یک بازی پرگل بودیم و شاگردان ابراهیم باعثی در تیم  شهرداری بندرعباس دروازه بعثت کرمانشاه را به توپ بستند.

در این نیمه حکیم حزباویی هتریک کرد و یک گل  هم هادی دهقانی به ثمر رساند.شهرداری بندرعباس  در ۴۵ دقیقه نخست می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند اما این گونه نشد و بازی با نتیجه چهار بر صفر به سود شهرداری به پایان رسید. در نیمه دوم تیم بعثت کرمانشاه خیلی زود به گل رسید و یکی از چهار گل خورده را جبران کرد‌.
 شهرداری در این بازی می توانست گل های زده خود را بیشتر کند اما توپ هایش با بدشانسی گل نشد تا این مسابقه در پایان با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان باعثی در تیم شهرداری بندرعباس به پایان برسد.  نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس با این برد ۱۹ امتیازی شدند و در مکان دوازدهم جدول رده بندی ایستادند.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است. در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود. ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.
دیدگاه ها (0)
img