استاندار کرمان در شورای معادن:

انتقال حساب‌ شرکت‌های بزرگ به استان کرمان دارای ابهام است



استاندار کرمان درباره انتقال حساب شرکت های بزرگ استان کرمان به داخل استان بیان کرد: از رییس کل بانک مرکزی درخواست می کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت های فعال در استان کرمان حساب باز نکند و اگر در جای دیگر حساب دارند، حساب های آنها بسته شود.

به گزارش صبح ساحل، "محمدجواد فدائی" امروز شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان درباره معافیت 20 درصدی حقوق دولتی گفت: کارگروهی با حضور استانداری، صمت، دانشگاه، دستگاه قضائی و سازمان برنامه و بودجه تشکیل و طی دو هفته آینده به تفکیک هر معدن مصادیق مشمول تبصره پنج ماده 14 را تعیین کند که مورد تایید شورای معادن خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: هر اقدامی که لازم است توسط سازمان صمت و امور مالیاتی در استان و مرکز برای وصول یک درصد فروش معادن استان کرمان صورت بگیرد.

فدائی درباره انتقال حساب شرکت های بزرگ استان کرمان به داخل استان بیان کرد: باید جلسه ای در این باره به زودی برگزار و مشخص شود که چه اقداماتی انجام شده زیرا برای ما مبهم است که حساب ها به استان کرمان منتقل شده یا نه؟

استاندار کرمان پیشنهاد کرد: از رییس کل بانک مرکزی درخواست می کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت های فعال در استان کرمان حساب باز نکند و اگر در جای دیگر حساب دارند، بسته شود.(این پیشنهاد مصوب شد)

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان خاطر نشان کرد: هیچ بانکی حق ندارد برای شرکت های وابسته به مس، گل گهر و زغالسنگ به جز در کرمان حساب باز کند و در صورتی که تعهدات و قراردادی در جای دیگر وجود دارد، بعد از پایان مدت زمان مشخص، به کرمان منتقل شود

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها