بهترین هتل‌های شیراز کدام است؟



هتل‌های شیراز در اغلب ماه‌های سال لبریز از جمعیت هستند زیرا بسیاری از گردشگران نمی‌توانند بازدید از شهر تمدن، ادبیات و گل‌ها را از دست بدهند.

به گزارش صبح ساحل، بنابر اعلام پرشین هتل، در اینجا ما هتل‌های لوکس و مورد علاقه گردشگران را در شیراز انتخاب کرده‌ایم تا به شما در برنامه‌ریزی اقامت بعدی در شیراز کمک کنیم.

هتل های شیراز رونق خوبی دارند زیرا این شهر بسیار کوچک‌تر و خلوت‌تر ولی به‌مراتب پر جنب‌وجوش تر از تهران است. اگر تنها چند روز از سفرها قبل خود را در پایتخت گذرانده باشید به خوبی درک می‌کنید که چقدر دیدن از جاذبه‌های شهر بدون مقابله با ترافیک و انبوه جمعیت خوشایند است. علاوه بر این بوی خوش گل‌ها در بهار و نسیم شیراز و حرکت شاخه‌های بیدهای مجنون در باد نیز بر زیبایی‌های این شهر می‌افزاید.

هتل‌های شیراز اغلب در مرکز توریستی شهر واقع هستند. مرکز شهر شیراز خیلی وسیع نیست و می‌توان با پیاده‌روی سبک به بیشتر جاذبه‌های اصلی شهر دسترسی داشت زیرا بیشتر جاذبه‌ها در فاصله پیاده‌روی اندکی از یکدیگر قرار دارند. جاذبه‌هایی که در شیراز می‌بینید شامل مساجد مشهور نصیرالملک و شاه‌چراغ، بازار وکیل، به علاوه باغ‌های قشقایی، دریاچه مهارلو، زیارتگاه‌ها است و البته به ذکر پرسپولیس یا تخت جمشید و نقش رستم می‌توان بسنده کرد. برای بازدید از تخت جمشید می‌توان به رزرو هتل نزدیک به همین جاذبه تاریخی اقدام کرد.

هتل‌های شیراز ارزش رزرو در فصل بهار را دارند و اگر به بوی بهارنارنج و رنگ گل‌ها علاقه دارید این فصل را از دست ندهید و اگر در گروه آلرژیک‌ها قرار دارید بهتر است در تابستان به شیراز سفر کنید. پیدا کردن یک روش قابل‌اعتماد برای رزرو هتل در ایران اغلب برای مسافران یک چالش اساسی است زیرا وب‌سایت‌های جهانی مانند Airbnb و Booking.com در کشور فعالیت نمی‌کنند اما وب‌سایت‌های محلی همچون پرشین هتل این کاستی را بر طرف کرده‌اند.

پس از بازدید از شیراز و پرسش از گردشگرانی که در مورد هتل‌های مورد علاقه خود در شیراز با ما صحبت کرده‌اند در نهات ما چند هتل فوق‌العاده در شیراز را برای شما معرفی می‌کنیم. اگر عاشق هتل لوکس یا حتی سنتی هستید این موارد در شیراز یافت می‌شود.

هتل زندیه شیراز ترکیبی از معماری مدرن و سنتی

هتل زندیه یکی از هتل‌های شیراز ۵ ستاره که در سال‌های اخیر در مرکز شهر افتتاح شد که در فاصله کمی از ارگ کریمخان قرار دارد و تنها کمی پیاده‌روی کوتاه برای بازدید از سایر دیدنی‌ها و تفریحات موجود در مرکز شهر نیز مورد نیاز است.

هتل زندیه شیراز از دکوراسیون و معماری مجلل برخوردار است و دارای مرمرهای بسیار جذاب و لابی وسیع و تعدد امکانات برای اقامت شما فوق‌العاده است. از جمله امکانات می‌توان به استخر شنا و حمام سنتی ایرانی که با کاشی‌های هندسی تزئین شده اشاره کرد. آیا می‌توانید بعد از گشت‌وگذار کامل روزانه در اطراف شیراز راهی بهتر برای استراحت در هتل زندیه به همراه استفاده از مجموعه آبگرم انتخاب کنید؟

بهترین هتل‌های شیراز کدام است؟

هتل بزرگ شیراز هتلی با رستوران گردان

هتل بزرگ یکی از هتل‌های حاشیه شهر شیراز است که درعین‌حال زیبا و با کیفیت و نزدیک به جاذبه‌هایی همچون حافظیه و سعدیه و دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی می‌باشد. هتل زندیه یک ملک خیره کننده با ۱۷۰ اتاق در ۱۴ طبقه به چشم‌انداز به کوه و دروازه قرآن می‌باشد. این هتل در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز تاریخی شهر قرار دارد که طی ۱۰-۱۵ دقیقه با تاکسی به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

هتل بزرگ شیراز از نظر امکانات احتمالاً در بین هتل‌های شیراز بهترین گزینه است. در این هتل سه رستوران وجود دارد که منحصر به ‌فردترین آن رستوران گردان با چشم‌اندازهای عالی نسبت به سطح شهر می‌باشد. آن رستوران تنها رستوران گردان در شهر شیراز است. مجتمع‌های ورزشی جداگانه برای آقایان و خانم‌های دارای استخر و آبگرم، یک باغ مراکشی و چندین اتاق کنفرانس از دیگر امکانات این هتل می‌باشد.

بهترین هتل‌های شیراز کدام است؟

هتل چمران شیراز در منطقه قصرالدشت

هتل چمران شیراز یکی از بلندترین ساختمان‌های شیراز است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و مرفه نشین و کم دورتر از مرکز توریستی شهر واقع است. این هتل ۲۵۰ اتاق در ۳۰ طبقه دارد. با مرکز شهر حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد که می‌توانید با تاکسی در حدود ۲۰ دقیقه یا با اتوبوس / مترو به آن برسید. هتل در منطقه جذاب قصرالدشت است که روزی در درختان و باغ‌ها پوشیده شده بود در حال حاضر انبوه درختان کمتر شده‌اند و جای خود را به خانه‌ها مسکونی داده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها