مسئول گروه جهادی شهید ایزدی:

اردوی بهداشتی و درمانی در ریگان استان کرمان برگزار می‌شود



مسئول گروه جهادی شهید پویا ایزدی گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم در نیمه اول اسفند اردوی جهادی در زمینه بهداشتی و درمانی در منطقه ریگان استان کرمان برگزار کنیم.

به گزارش صبح ساحل، تهمینه ایزدی، مسئول گروه جهادی شهید پویا ایزدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه

فعالیت جهادی خود را از سال ۹۲ و به صورت دانشجویی آغاز کرده، اظهار کرد: پس از فارغ التحصیلی و از سال ۹۷ هم گروه جهادی مستقل تشکیل دادیم که رویکرد اصلی آن فعالیت فرهنگی در مناطق محروم است.


ایزدی بیان کرد: با این حال به دلیل اینکه رشته تحصیلی‌ام بهداشت بوده، به موضوعات بهداشت و درمان نیز ورود کرده‌ایم و با کانون جهاد پزشکان در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف اردوی جهادی برگزار کرده‌ایم.

مسئول گروه جهادی شهید پویا ایزدی با بیان اینکه این گروه متشکل از جوانان لنجان است؛ افزود: طبق طرح شهید رهنمون بیش از یک سال و نیم است که ماهیانه اردوی جهادی بهداشتی برگزار کرده ایم. موضوعات فرهنگی را هم در چادگان و دیگر شهرستان‌های اطراف اصفهان برگزار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: برنامه ریزی گروه‌ها به این گونه است که به مدت سه سال در لنجان به صورت مستمر در زمینه‌های فرهنگی خدمت رسانی کنیم.

ایزدی با اشاره به فعالیت‌های این گروه در دیگر استان‌ها گفت: در شهرستان دنا و منطقه آب چندار در کهکیلویه و بویراحمد و همچنین در ریگان استان کرمان اردوی جهادی در حوزه بهداشت و درمان برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: در اسفند امسال هم قرار است یک اردوی جهادی در حوزه بهداشت و درمان در ریگان برگزار کنیم. زمان دقیق این اردو به تأمین دارو و همراهی خیرین بستگی دارد. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها