13

مهر

1403


ورزشی

20 بهمن 1398 16:51 0 کامنت
تیم هندبال آقایان میناب که به عنوان تنها ترین نماینده استان هرمزگان در مسابقات لیگ یک حضور دارد به دلیل مشکلات مالی قصد کناره گیری  از دور دوم این مسابقات را دارد. 

به گزارش صبح ساحل،مرحله اول این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزارشد که تیم هندبال آقایان میناب موفق شد جواز حضور در مرحله دوم را بگیرد.مرحله دوم این مسابقات در دو شهر سنندج و امیدیه برگزار می شود که نماینده استان باید به سنندج برود ودر این رقابت ها شرکت کند.تیم میناب که ۱۸ سال سابقه حضور در مسابقات کشوری دارد با ۹ سال یکی از قدیمی ترین تیم های حاضر در لیگ یک هندبال کشور می باشد. 

هندبالیست های مینابی برای حضور در مسابقات مرحله دوم با مشکلات مالی شدید روبرو هستند واگر تا پنج شنبه بیست و چهارم اعلام آمادگی نکند و به سنندج نروند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با یک پله سقوط مواجه خواهد شد. این تیم برای حضور در مرحله نهایی تنها به ۵۰ میلیون تومان نیاز دارد که برای استانی که نامش دروازه اقتصادی کشور می باشد و دارای شرکت های بزرگی  است مبلغ بزرگی  نیست واگر مسوولان استان بخواهند می توانند به راحتی این مشکل را حل نمایند.امید است که تیم هندبال میناب علاوه بر این که در مرحله نهایی لیگ یک شرکت کنند به لیگ برتر هندبال هم صعود کند تا هندبال استان هرمزگان هم لیگ برتری شود.
دیدگاه ها (0)
img