واریز 194 میلیارد ریال به حساب مدارس شبانه روزی هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، « موسی دادی زاده سرخائی »، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ضمن قدردانی از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: با پیگیری ها و بازدید های میدانی معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و نیز مدیرکل بودجه وزارت از مدارس شبانه روزی استان هرمزگان، مبلغ 194 میلیارد ریال به حساب مدارس استان واریز شد.

وی افزود: این مبلغ از محل هدفمندی یارانه ها و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان 220 مدرسه شبانه روزی در مناطق کمتر توسعه یافته استان هرمزگان اختصاص یافته است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس جمعیت دانش آموزی و پراکندگی مدارس در شهرستان های مختلف استان، مبلغ 50 الی 240 میلیون تومان به مدارس شبانه روزی واریز شد.

دادی زاده اضافه کرد: مدارس شبانه روزی می توانند در زمینه های مختلف رفاهی، غذایی، آموزشی و غیره از مبالغ واریزی برای دانش آموزان مدارس خود هزینه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: قریب به 29 هزار و 500 دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم در مدارس شبانه روزی استان مشغول به تحصیل هستند.

دادی زاده با اشاره به روند اجرائی شدن و تخصیص این بودجه به مدارس شبانه روزی ،گفت: مکاتبات متعددی با وزارت آموزش و پرورش انجام و بازدید های میدانی مختلفی تا دورترین روستاهائی شبانه روزی بشاگرد از طرف نمایندگان وزارت آموزش و پرورش در شش ماهه گذشته صورت گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها