کمک یک میلیارد ریالی شورای اسلامی شهر قشم برای مقابله با کرونا



به گزارش صبح ساحل، نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون بهداشت شورا، روز گذشته(ششم اسفندماه) ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت فعلی با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در سطح کشور و شهرستان از تشکیل کمیته مبارزه با کرونا با محوریت سازمان منطقه آزاد، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و شورای اسلامی شهر قشم خبر داد.

اسلامی بر اساس مصوبات این کمیته ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان سخنگوی این کمیته جهت اطلاع رسانی لازم تعیین شده و سازمان منطقه آزاد و شورای اسلامی شهر قشم نیز به عنوان بازوان لوژستیکی و تدارکاتی این کمیته با محوریت ارائه برنامه های آموزشی و بهداشتی توسط مرکز بهداشت مطرح شده اند.

وی از دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مبنی بر تامین ملزومات بهداشتی و پزشکی خبر داد و گفت: به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مقرر شد این سازمان، ماسک، لباس های مخصوص و مواد شوینده و ضد عفونی کننده را در اسرع وقت تهیه و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهد.
این عضو شورای اسلامی شهر قشم اضافه کرد: مرکز بهداشت شهرستان قشم نیز موظف شد با تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی از طریق کارشناسان مربوطه نسبت به بالا بردن سطح آگاهی مجموعه آموزشی و پرورشی و مدیران مجتمع های تجاری و تفریحی، رستوران ها و مراکز اقامتی و حمل و نقل عمومی اقدام کرده و تمهیدات لازم بهداشتی و درمانی را در سطوح مختلف انجام دهند.
اسلامی با بیان نظارت بر ورودی های شهر و درخواست شهروندان مبنی براعمال کنترل بهداشتی مبادی ورودی شهرستان، عنوان کرد: پیرو مطالبات مردمی و رفع دغدغه قشموندان مقرر شدشورا طی نامهای ضرورت کنترل و یا بستن مبادی ورودی جزیره را به فرماندار و رئیس محترم شورای تامین اعلام کند.
در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر قشم در راستای همکاری با سایر ارگانها و با هدف کمک به کنترل بیماری مذکور، مبلغ یک میلیارد ریال را به این امر تخصیص و در اختیار ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قرار دادند.
به گزارش ایسنا، در پایان جلسه اعضاء شورای شهر و سرپرست شهرداری قشم ضمن تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت و امکانات شهرداری این شهر در راستای رفع دغدغه مردم، برای تمامی هم میهنان آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها