هرمزگانی‌ها ۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون هرمزگانی‌ها مبلغ پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان استان کمک کردند.

به گزارش صبح ساحل،  سیاوش عامری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در هر منطقه در همان منطقه و در سرفصل‌های درمان، مسکن، کمک‌هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان، دانشجویان و معیشت نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: مردم نیک‌اندیش هرمزگان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون مبلغ پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان استان کمک کردند که این میزان مشارکت مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع صدقه پرداخت‌شده مبلغ سه میلیارد و ۸۷ میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی، یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان صندوق‌های بزرگ در معابر، ۴۰۴ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری، ۷۰۴ میلیون تومان کمک‌های موردی و ۹۷ میلیون تومان نیز از طریق روش‌های نوین الکترونیکی پرداخت صدقه جمع‌آوری‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران که همواره یاریگر فقرا و نیازمندان هستند، خاطرنشان کرد: خیران در شرایط اقتصادی کنونی جامعه به نحو شایسته‌ای به یاری نیازمندان شتافته‌اند که این امر کمک بزرگی به مرتفع شدن بسیاری از مشکلات آنان کرده است.

عامری با اشاره به روش‌های نوین پرداخت صدقه، گفت: آحاد مردم خیراندیش می‌توانند از طریق روش‌هایی نوین و پرداخت آسان کمک‌های مردمی، همچون تلفن گویای ۳۲۸۸ یا با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب و یا از طریق شماره‌گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقه و مشارکت در سایر طرح‌های این نهاد اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها