13

مهر

1403


اجتماعی

25 اسفند 1398 23:39 0 کامنت

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: ارتقا سطح آموزش شهروندان در خصوص رعایت نکات بهداشتی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گیرد.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی عصر یکشنبه در یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر با تقدیر از کادر درمانی و پزشکی استان هرمزگان که بصورت شبانه روزی در این راه زحمت می کشند بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تابلوهایی حاوی نکات بهداشتی و همچنین جنبه آموزشی در تمام محلات سطح شهر، همچنین محلات کم برخوردار نصب کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فضای مجازی بعنوان تنها ظرفیت آموزشی برای دانش آموزان در این روزها می‌باشد، لذا سازمان فرهنگی ورزشی باید با مشورت دانشگاه علوم پزشکی و با کمک امور تربیتی آموزش و پرورش نکات آموزشی و بهداشتی همچون آموزش تفکیک پسماند بهداشتی از غیربهداشتی در منازل را در قالب کلیپ و فیلم و تصاویر آماده و در فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها و دانش آموزان قرار دهد.

حجت الاسلام عامری تصریح کرد: امید است که شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منازل خود و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و با یک عزم و اراده‌ی جدی و با هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه این ویروس را شکست دهیم.

دیدگاه ها (0)
img