پایان عملیات روکش آسفالت وایمن سازی محور سیاهور به احمدی



به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای هرمزگان ، یوسف عابدینی از اتمام عملیات روکش آسفالت محور سیاهو به احمدی به طول 10 کیلومتر در سال 98 خبر داد .

به گزارش صبح ساحل، هرمزگان،مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  افزود : عملیات روکش آسفالت وایمن سازی از ابتدای محور سیاهو به احمدی بطول 10 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال انجام گردیده است .

عابدینی  اظهارداشت: با توجه به درخواست اهالی آن منطقه و طی بازدیدهای مکرر از این محور و مکاتبه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اخذ مجوز، نسبت به ایمن سازی ، ساخت دیوارهای حفاظتی ، گابیون چینی  ، خط کشی و روکش آسفالت بخشی از جاده مذکور شده ایم که امید می رود در آینده ای نزدیک بتوانیم بخش عمده ای از این مسیر را بهسازی کنیم .

وی اضافه کرد: محور سیاهو به احمدی از ابتدای دو راهی حدود 60 کیلومتر می باشد که 40 کیلومتر به دلیل کوهستانی بودن و عرض کم جاده و حجم بالای ترافیک یکی از دغدغه های مهم این اداره کل است و در صدد هستیم تا نسبت به بهسازی  جاده ای هموار وتردد ایمن به دور از هرگونه حادثه ای  برای اهالی آن منطقه فراهم سازیم .

منبع:برنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها