در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

تهدید فرماندار جاسک/مدیران در صورت خروج از شهرستان قرنطینه می شوند



فرماندار جاسک گفت: هر مدیری که سفر به خارج از شهرستان داشته باشد بدون تعارف دو هفته قرنطینه خواهند شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در جلسه شورای اداری با بیان اینکه تمام وجود ما برای مردم است گفت: اگر این مردم نبودند ما هم الان نبودیم پس نهایت احترام را در اولویت های خود قراردهیم و تمام قد درخدمت مردم باشید.

وی با بیان اینکه پست و میز و صندلی میگذرد و آن چیزی که برای ما خواهد ماند مردم هستند اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش کار خود را شروع کرده و گروه های راهوران آموزشی نیز راه اندازی شده است.

فرماندار شهرستان جاسک با اشاره به توجه به روستاهای فاقد امکانات جهت آموزش دانش آموزان افزود: باید نوع نگاه مان برای مدارسی باشد که فاقد امکانات شامل تلفن همراه و تلوزیون ندارند برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسیر برخی از روستاها در این شهرستانصعب العبور و کوهستانی هستند، گفت: در این روستا ها امکانات جهت آموزش فراهم نیست باید طوری برنامه ریزی شود که راهوران آموزشی با رعایت طرح فاصله اجتماعی در روستاها حضور پیدا کنند تا دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند.

مدیران پس از برگشت سفر دو هفته قرنطینه خواهند شد

فرماندار شهرستان جاسک، عنوان کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به اینکه سایر شهرستان های اطراف استان هرمزگان شرایط مناسبی ندارند و برخی از شهرستان ها در شرایط قرمز قرار دارند بازهم شاهد سفرهای مدیران به این شهرستان ها هستیم.

وی اظهار داشت: هر مدیری به شهرستان دیگری سفر داشته باشد بدون تعارف دو هفته قرنطینه خواهند شد و حق شروع بکار در دستگاه اجرایی را نخواهد داشت؛ امکان دارد مدیر از سفر برگشته ناقل باشد و به کارمندان و ارباب ها رجوع این بیماری را انتقال دهد.

فرماندار شهرستان جاسک در پایان افزود: همه باید با رعایت نکات بهداشتی در راستای شکست ویروس کرونا تلاش کنیم و هیچ گاه نگذاریم سلامت شهروندان به خطر بیفتد.

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها