13

مهر

1403


ورزشی

11 اردیبهشت 1399 08:50 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید مرادی متولی ورزش جاسک گفت:ورزش جاسک در سال 98پیشرفت خوبی داشت و در سال 99 شاهد جهش ورزش این شهرستان خواهیم بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک که سابقه 29 سال در اداره ورزش و جوانان دارد بیان داشت:اداره ورزش و جوانان جاسک دارای 17 هیات ورزشی فعال ، 45تیم فوتبال درمرکز شهر،بخش لیردف و بخش مرکزی می باشد. وی گفت: این شهرستان دارای 8 سالن ورزشی چند منظوره فعال ،چهار زمین چمن مصنوعی،یک استخر شنا ،8 مجموعه ورزشی در شهر و روستاهای می باشد . عبدالمجید مرادی اظهار داشت:ورزش جاسک در سال 98سیر صعودی و رشد خوبی در تمام زمینه ها داشت که باید به همکارانم و همه روسای هیات ها خسته نباشید بگویم و امیدوارم در سال 99 هم شاهد جهش رشد ورزش در جاسک باشیم.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: در سال 98 کاراحداث 8زمین چمن مصنوعی محله ای آغاز شده که این زمین ها 90%پیشرفت فیزیکی داشته اند و امسال با نصب چمن این زمین ها به بهره برداری می رسند. وی گفت: شهرستان جاسک در بخش ورزش استعدادهای خوبی درتمامی رشته دارد و برند ورزش جاسک ورزش آبی ساحلی با 280 کیلومتر مرز آبی است.
مرادی بیان داشت: جاسک با داشتن ساحل بکر و زیبا می‌تواند در ورزش‌های ساحلی هندبال،والیبال و فوتبال ساحلی در سطح استان و کشور حضوری فعال داشته باشد.
وی گفت: جاسک در زمینه ورزشی آبی ساحلی می تواند میزبان خوبی برای مسابقات کشوری و استانی باشد و در ورزش موج‌سواری و قایقرانی می‌توانیم قطب اول این رشته در سطح کشور و استان باشیم.
مرادی اظهار داشت : نگاه وزارت ورزش‌، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش این شهرستان نگاه خوب و مثبتی بوده است و با حمایت‌های که صورت گرفته است طی این چند سال در ورزش جاسک کارهای مهمی انجام شده است. رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ورزشکاران شهرستان جاسک در سال 98 در سطح کشوری و استانی 52 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز کسب کردند و تیم های پایه فوتبال جاسک در رده سنی نونهالان ، جوانان و امید در لیگ های استان حضورداشتند و در کاراته هم دختران و پسران ما در مسابقات کشوری و استانی شرکت کرده اند که این نشان از وجود استعدادهای درخشان این شهرستان است .
متولی ورزش جاسک گفت : ورزش بانوان این شهرستان در سال98 کارنامه خوب و درخشانی گرفته است و موفق شد 25 مدال کشوری و استانی در رشته کاراته، ژیمناستیک ، شنا و دوومیدانی کسب نماید. عبدالمجید مرادی گفت: داوران فوتسال بانوان جاسکی در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور قضاوت کردندو در شهرستان جاسک 30 داور فوتبال و فوتسال فعال داریم .
وی اظهار داشت: کلاس های آموزش کاراته،شنا ،ایروبیک، تیراندازی ، هندبال ساحلی ، هندبال سالنی ، فوتسال، دارت ،شطرنج ، والیبال و پرورش‌اندام به همت ورزش بانوان برگزار شد که بعضی از این کلاس ها به منظور پر کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان انجام شده است. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک اظهار داشت : یکی از مهم ترین خواسته ها و درخواست های مردم و اهالی شهرستان و خانواده ها این است که استخر سرپوشیده شنا خلیج‌فارس جاسک که به مدت دوسال است به دلیل نقص فنی و تخریب سقف تعطیل است هر چه زودتر راه‌اندازی شود .
وی گفت : در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران این اداره به منظور شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های جاسک چهار دوره مسابقات فرهنگی ورزشی تحت عنوان جام سواحل مکران با شرکت تیم‌هایی از شهرستان‌های جاسک،چابهار ، کنارک ، سیریک ، میناب وبشاگرد در رشته‌های فوتبال ، فوتبال ساحلی ،هندبال ساحلی ، شنا، کاراته ،تنیس روی میز، تیراندازی و طناب‌کشی برگزار شد البته قرار بود این مسابقات اواخر سال گذشته ادامه داشته باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزارنشد. وی یکی دیگر از ظرفیت خوب برای ورزش جاسک که توانسته ورزش این منطقه را توسعه دهد استقرار پایگاه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش دانست که این پایگاه همکاری بسیاری خوبی با اداره ورزش و جوانان جاسک دارد.
مرادی اظهار داشت: وجود پالایشگاه نفت پتروشیمی و دیگر کارخانجات می تواند ورزش جاسک را از نظر مالی حمایت کند که در حال رایزنی با آن ها هستیم. وی گفت : اداره ورزش و جوانان جاسک ارتباط خوبی با بسیج ، سپاه ، ارتش ،نیروی انتظامی و آموزش و پرورش دارد و یکی از مهم ترین عوامل رشد ورزش جاسک این ارتباطات خوب می باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک بیان داشت: ما ازظرفیت خوب این یگان ها و نیروها استفاده می کنیم و ورزش جاسک این آمادگی را دارد که همکاری نزدیک با فرماندهان نیروی دریایی ارتش ، سپاه ، بسیج ، آموزش و پرورش ومنطقه دوم ارتش داشته باشد .
مرادی گفت: پیشنهاد من به نماینده های مجلس یازدهم این است از حق ورزش استان و شهرستان ها در مجلس به خوبی دفاع کنند و از نمایندهای مجلس می خواهم برای حمایت از جامعه ورزشی کشور یک طرح یا لایحه ای راتنظیم کنند و آن را به تصویب برسانند تا اماکن و مکان های ورزشی از پرداخت هزینه‌های آب‌وبرق معاف شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : از همکاری روسای هیات های ورزش استان تشکر می کنم اما بعضی از این روسا با شهرستان‌ها هماهنگ نیستند و همکاری خوبی ندارند و ساز خودشان را می زنند وتوصیه من با آن ها این است که به فکر توسعه ورزش شهرستان ها باشند نه این که به فکر صندلی خودشان باشند وبنده در اداره ورزش و جوانان شهرستان در برابر آن دسته از روسای هیات ها که در حق ورزش شهرستان کوتاهی کنند محکم و استوار خواهم ایستاد.
وی گفت: از زمان حضور امیاری در استان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان جو صمیمی و همدلی خوبی در ورزش استان حاکم شده است و توجه خوب ایشان به ورزش شهرستا ن ها موجب دلگرمی ما شده است. مرادی در پایان از حمایت های رادمهر فرماندار جاسک، حاج‌آقا مناقبیان امام جمعه، هیات‌های ورزشی شهرستان ،مربیان و باشگاه های ورزشی جاسک که همکاری بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان دارند تشکر کرد.

دیدگاه ها (0)
img