13

مهر

1403


ورزشی

16 اردیبهشت 1399 09:23 0 کامنت

 اهمیت فوتبال امروزه به عنوان یک ورزش عام‌پسند بر هیچ کس پوشیده نیست و این ورزش از جایگاهی ویژه ای  در بین آحاد مردم برخوردار است و در خیلی از کشورها به عنوان یک ابزار اقتصادی فعال می باشد.
شهرستان جاسک یکی از شهرستان های فعال استان در رشته  ورزشی فوتبال است و سال گذشته ، سال پرفروغی را سپری کرد.
هیات فوتبال این شهرستان  با همت  و همکاری مجموعه ای از جوانان و پیشکسوتان و با حمایت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در این راستا قدم های بزرگی را برداشته است که حاصل آن موفقیت های بزرگی در رده های مختلف باشگاهی در سطح استان و شهرستان بوده است.
حضور در لیگ برتر استان در رده های سنی نونهالان‌‌، جوانان‌، امید‌، فوتسال بانوان و کسب اولین قهرمانی استان در رده سنی امید در سال گذشته، برگزاری منظم  فوتبال پیشکسوتان ، برگزاری کلاس‌های توجیهی داوری‌،  مربیگری و ساماندهی تیم های فوتبال در سطح شهرستان از مهم ترین فعالیت های این هیات می باشد.
هیات فوتبال جاسک در تلاش است تا  با هم فکری و همراهی همه فوتبال دوستان شهرستان روند رو به رشد  خود را در سال های آتی نیز ادامه دهد.
علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل گفت: سال ۹۹ سال جهش فوتبال شهرستان در تمام بخش ها  خواهد بود .
وی بیان داشت: آموزش به عنوان مهمترین برنامه این هیات در سال جدید است و برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری هم در بخش آقایان و هم  بانوان در اولویت کاری ما قرار گرفته است .
عنبری گفت: حضور تیم های پایه در رده سنی نونهالان‌‌، نوجوانان و امید در سال نود هشت از برنامه‌های شاخصی بود که توسط هیات فوتبال جاسک صورت گرفت و خوشبختانه تیم های ما هم علرغم مشکلات مالی که وجود دارد خوب درخشیدند و اجازه ندادیم که مسائل مالی در روند فعالیت  فوتبالی ما خدشه ای وارد  کند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک اظهار داشت: ما در یک مجموعه ای فعالیت می کنیم که همه کادر هیات سوار یک کشتی هستند و این کشتی در موج های متلاطم دریا خوب حرکت می کندو اتحاد، صممیت و همدلی  عامل موفقیت هیات فوتبال جاسک می‌باشد.
علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک گفت : قرار نیست همه از برنامه های ما در هیات فوتبال راضی باشند‌، اما تمام تلاش خود را برای رشد و گسترش فوتبال شهرستان به کار بسته‌ایم و امیدوار هستم که رضایت حداکثری فوتبالیست ها و فوتبال دوستان را به دنبال داشته باشد.
متولی فوتبال جاسک بیان داشت: انتقاد را با جان دل می پذیرم و اهل تامل هستم اما به هیچ احدی حق دخالت در برنامه های هیات را نمی دهم.
وی  با اشاره به این که کرونا در این مدت موجب شد که برنامه های ما در هیات متوقف شود، یادآور شد: استعدادهای خوبی در رشته فوتبال در روستاهای جاسک وجود دارد که امسال برای آن برنامه داریم و بعد از شکست کرونا لیگ دسته دوم فوتبال را با حضور تیم‌های روستایی استارت  می زنیم.
عنبری گفت :  ارتباط ما با هیات فوتبال استان بسیار ارتباطی نزدیک است و  اعضای هیات فوتبال استان برای رشدبیشتر فوتبال شهرستان جاسک اعلام آمادگی کرده اند و بنده آینده فوتبال جاسک را بسیار درخشان می بینم.
وی اظهار داشت:  برنامه ما در این بندرساحلی با حمایت متولی ورزش شهرستان  عملیاتی و اجرابی شده است و اگر حمایت های اداره ورزش جاسک نبود ما  نمی توانستیم برنامه های خود را اجرای کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در امر داوری آقایان و بانوان رشد بسیار خوبی داشته ایم و هرساله کلاس های داوری و باز آموزی با همکاری کمیته داوران استان در این شهرستان برگزار می شود.
علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک گفت: در سال جاری به همه  تیم‌های شهرستان ابلاغ کردیم که باید در قالب باشگاه به فعالیت خود ادامه بدهند و در غیر این صورت جلوی تیم ها ی که مجوز باشگاه داری   در فوتبال را ندارند  خواهیم  گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم اما تلاش می کنیم فوتبال جاسک را پویا و زنده  نگه داریم  و به دنبال رونق دادن بیشتر فوتبال ساحلی  در این شهرستان هستیم .

دیدگاه ها (0)
img