12

مهر

1403


ورزشی

26 اردیبهشت 1399 21:01 0 کامنت

نخستین جلسه ستاد ساماندهی و شورای ورزش شهرستان جاسک در سال ۹۹ به ریاست رادمهر فرماندار جاسک و باشرکت سایر اعضاء در محل سالن کنفرانس فرمانداری جاسک برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، در این جلسه ابتدا عبدالمجید به تشریح دستورکار جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش پرداخت.

وی گفت: به همت اداره ورزش و جوانان و همکاری هلال احمر رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه به منظور کمک به خانواده های نیازمند در دونوبت درچند روستا برگزارشد . رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : در سال گذشته اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش تلاش و زحمات خوبی داشتند و جای تقدیر و تشکر دارد. وی درخصوص ورزش شهرستان جاسک گفت: در سال ۹۸ سال خوبی برای ورزش این شهرستان از لحاظ عمرانی و ورزش بود و امسال هم تلاش و همت خواهیم کرد تا اقدامات خوبی برای توسعه ورزش انجام دهیم .
مرادی گفت : یکی از دغدغه های مردم و قشر جوانان و خانواده ها بحث تعطیلی دوساله استخر شنا جاسک است که به دلیل تخریب سقف و قسمت هایی از ساختمان داخلی این استخر فعالیت ندارد.
وی بیان داشت : این استخر هدیه مقام معظم رهبری برای جوانان جاسک است که در سال ۸۹ به بهره برداری رسید و ازسال ۹۶ به دلیل مشکلات فنی و تخریب سقف و ساختمان داخلی تعطیل شده است وباید تلاش کنیم تا استخر تعمیر و مرمت شود و برای تعمیر و مرمت و بازسازی این استخر نیاز به اعتبارات ملی است که از فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان درخواست دارم به فکر تعمیر استخر باشند . مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ۸ زمین چمن مصنوعی در جاسک در دست احداث است که پیشرفت ۹۰ درصدی دارند و به زودی چمن دو زمین محله ای روستای زمین لشکری و سدیچ نصب و مورد بهره برداری خواهند بود وشش زمین دیگر تا نیمه دوم سال ۹۹ نصب چمن آن ها انجام می شود.وی گفت : توجه به ورزش های آبی و ساحلی در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان است و در تلاش هستیم برای ورزش های ساحلی مجتمع ورزش های ساحلی را در جاسک احداث کنیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران جاسکی در تمام رشته های ورزشی استعداد فراوانی دارند و باید حمایت بیشتری شوند. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک از حمایتها و همکاری خوب رادمهر فرماندار جاسک ،معاونین فرماندار و بخشداران مرکزی و لیردف و توجه ویژه محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و راهنمایی های امام جمعه جاسک تشکر و قدردانی کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ما اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال ۹۸ در حوزه ورزش که مبلغ دو میلیارد تومان تصویب شده بود فقط ۳۲۰ میلیون تومان توانستیم جذب کنیم و این اعتبارات برای تکمیل پروژه های ورزش جاسک بسیار نا چیز است و جوابگوی طرح های عمرانی ورزش این شهرستان نیست .


رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: سهم اعتبارات ملی برای توسعه ورزش جاسک باید مشخص شود و دراین خصوص اعتبارات ملی را برای گسترش ورزش شهرستان در نظر بگیرند.
در این جلسه رادمهر فرماندار جاسک شهادت تعدای از پرسنل نیروی دریایی ارتش را تسلیت عرض کرد و گفت: ستاد ساماندهی اموار جوانان هر شهرستان مهمترین جلسه فرمانداری است که با محوریت دستگاهای اجرایی نقش مهمی را ایفا می کند و در این جلسات تصمیم گیری خوبی گرفته می شود که مدیران عضوستاد ساماندهی امورجوانان باید حتما در این جلسات حضور داسته باشند.
وی بیان داشت: مسکن و ازدواج از مهمترین دغدغه جوانان است .وی در ادامه گفت: مدیرانی که در جلسات ساماندهی امور جوان عضو هستند و حضور پیدا نمی کنند قطعا با آن ها برخورد خواهد شد و به مدیران استانی آن ها گزارش داده می شود.
فرماندار جاسک گفت: از اداره ورزش و جوانان ، هیات های ورزشی ، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان که در رزمایش همت مومنانه و جوانانه شرکت کردند و به یاری مردم رسیدند تشکر می کنم .


رئیس شورای ورزش و ستاد ماندهی امور جوانان جاسک گفت :کارهای خوبی در ورزش جاسک صورت گرفته است و دغدغه رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک را درک می کنم و پیگیر جذب اعتبار ملی و استانی برای تعمیر و مرمت استخر شنای خلیج فارس جاسک هستیم . این استخر باید زودتر تعمیر شود تا مردم و خانواده ها از آن استفاده کنند.
رادمهر گفت: ورزش بانوان شهرستان فعال است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و در سطح روستاهای شهرستان زمین های چمن مصنوعی خوبی در دست احداث است که برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان کمک بزرگی می کند . فرماندار جاسک گفت : از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بزرگترین مجموعه ورزش شرق استان در شهرستان جاسک با همکاری و کمک وزارت نفت در جاسک احداث می شود و شهرستان جاسک با استقرار پالایشگاه های نفتی متحول خواهد شد. فرماندار جاسک در پایان گفت: توجه به ورزش آبی ساحلی هم مورد توجه مسئولین قرار بگیرد تا جاسک می تواند قطب اول ورزش آبی ساحلی کشور باشد.

دیدگاه ها (0)
img