05

تیر

1405


اقتصادی

30 اردیبهشت 1399 17:09 0 کامنت

صادرات رب گوجه فرنگی تا پایان تیرماه در استان آزاد شد.

به گزارش صبح ساحل، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان تاجران و واحد‌های تولیدی می‌توانند از امروز تا پایان تیر انواع رب گوجه فرنگی در حجم‌های مختلف و اسپتیک (رب بشکه ای) با رعایت مقررات صادر کنند.
محمد عباسی افزود: پیش از این صادرات رب ممنوع بود.
سالانه بیش از ۳۰۰ تن رب گوجه فرنگی در استان تولید می‌شود

دیدگاه ها (0)
img
img

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با ژاپن اعلام شد

امروز آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۵

آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه

تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین

افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر

طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی

سازنده چت‌جی‌پی‌تی برای عرضه سهام دودل شد

برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر

ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر

نقض دوباره آتش‌بس توسط تل‌آویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

آموزش‌وپرورش: ثبت‌نام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود

بیانیه بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل

پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت

کمربند آتش بیدار شد؛ زلزله‌های پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد

فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد

img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است