شهرستانها
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دو فضای آموزشی در دهستان دژگان شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.
به گزارش صبح ساحل، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دو مدرسه دو کلاسه، هرکدام با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع در روستاهای تنب سیک و خموکوه دهستان دژگان شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.
سردار سالاری افزود: هزینه ۱۲۰ میلیون تومانی ساخت این مدارس با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.
او گفت: تا پایان امسال چهار مدرسه دیگر نیز در جاسک و بشاگرد به بهره برداری میرسد.
موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: با بهره برداری از این دو فضای آموزشی در روستاهای محروم دهستان دژگان، ۱۲۰ دانش آموز ابتدایی از مزایای آن بهرهمند شدند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آموزشوپرورش: ثبتنام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود
بیانیه بخش رسانهای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهکها روی میز دولت
کمربند آتش بیدار شد؛ زلزلههای پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
داور دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد
واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
جزئیات زلزله در ونزوئلا/ شمار مفقودان زلزله به ۱۱ هزار نفر رسید