شهرستانها
هرمزگان در روزهای اخیر با سیر صعودی مبتلایان به کرونا مواجهه بوده که شهرستان میناب بعد از بندرعباس بیشترین آمار را دارا است.
هرمزگان در روزهای اخیر با سیر صعودی مبتلایان به کرونا مواجهه بوده که شهرستان میناب بعد از بندرعباس بیشترین آمار را دارا است.
میناب با 191 مبتلا دومین شهرستان آلوده هرمزگان است که 57 مبتلای آن مربوط به یک هفته ی اخیر است. میناب با وجود بیش از 250 روستا و دربرگیری قشر ضعیفی از استان با این روند صعودی در وضعیت خطرناکی قرار دارد بهتر است مسئولان و نماینده این مردم در این بازه زمانی سکوت نکرده و جدی تر به این موضوع رسیدگی کنند..
به نظر میرسد با توجه به وضع موجود بهتر است محدودیت های بیشتری در این شهر اعمال شود چرا که در ایام تعطیلات عید فطر بازدید ها بیشتر شده و انتقال گسترده تر این بیماری به روستاهای میناب پیش بینی می شود.
روند ابتلا یک هفته در شهرستان میناب:
25 اردیبهشت: 3 مبتلا
26 اردیبهشت: 4 مبتلا
27 اردیبهشت:15 مبتلا
28 اردیبهشت: 1مبتلا
29 اردیبهشت: 5مبتلا
30 اردیبهشت:17مبتلا
31 اردیبهشت:12مبتلا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آموزشوپرورش: ثبتنام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود
بیانیه بخش رسانهای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهکها روی میز دولت
کمربند آتش بیدار شد؛ زلزلههای پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
داور دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد
واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
جزئیات زلزله در ونزوئلا/ شمار مفقودان زلزله به ۱۱ هزار نفر رسید