05

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

02 خرداد 1399 11:09 0 کامنت

وزیر نفت بیان کرد: ایران در برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی از قطر جلوتر است.

به گزارش صبح ساحل، بیژن زنگنه، وزیر نفت اظهار داشت: ایران در برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی از قطر جلوتر است. ایران هم‌اکنون روزانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از این میدان مشترک برداشت می‌کند که تا پایان سال ۵۰ میلیون مترمکعب به این مقدار افزوده می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال