رقابت کونگ فو مجازی بانوان بندرعباس/ نفرات برتر معرفی شدند



بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس در مسابقات مجازی خوش درخشیدند. مسلم عاشوری رئیس هیات کونگ فو بندرعباس گفت: باشیوع ویروس کرونا و ادامه داشتن آن برای آمادگی جسمانی ورزشکاران و تقویت روحیه آن ها تصمیم به برگزاری مسابقات مجازی گرفتیم که با استقبال بی نظیر بانوان کونگ فو کار همراه بود. وی بیان کرد: با کمک مسئول برگزاری مسابقات بانوان شهرستان بندرعباس خانم سهیلا صبوری استاد برجسته استان و به گزارش صبح ساحل، همراهی اعضای هیئت رئیسه توانستیم بعد از برگزاری مسابقات مجازی آقایان مسابقات بانوان را به نحو مطلوب برگزار کنیم که با رضایت کامل ورزشکاران و خانواده های آن ها
همراه بود. مسلم عاشوری در پایان گفت: در بخش نونهالان باشگاه هفت تیر با ترکیب آتنا آروانه ، سحرناز شهرکی و نازنین زهرا گردکانی مقام اول را کسب کردند. تینا علی نسب مقام دوم را به دست آورد. برای باشگاه بازنشستگان کشوری نازنین فاطمه حسین زاده ، نیایش رحمانی و سدنا انصاری مقام اول را به دست آوردند. برای باشگاه نخلاب دایانا گل مرادی و یلدا ارژنگ مقام اول و دوم را کسب کردند.
در بخش نوجوانان برای باشگاه هفت تیر فاطمه زهرا گردکانی ،نرجس خوشنودی م ، تارا سنگرزاده عنوان نخست و هنگامه امامدادیان ، مهلا رستاخیز ، مائده حیدریان ، سحر مسافری عارفه دهقانی مقام دوم از آن خود کردند. برای باشگاه بازنشستگان کشوری مهرناز شهرکی مقام اول و از باشگاه نخلاب مطهره رنجبری ولیا سالار حسینی مقام دوم را کسب نمودند.
در رده سنی جوانان برای باشگاه هفت تیر فاطمه سرتکی و پرنیان برگزیده مقاوم اول را به دست آوردند. از باشگاه بازنشستگان کشوری زهرا احمدی و نگار رحمانی مقام دوم و از باشگاه نخلاب سما کهن سالاری مقام اول را به دست آوردند. در بخش بزرگسالان فاطمه پناهلو مقام اول و الهام سالاروند مقام دوم را کسب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها