سیاسی
نمایندگان استان هرمزگان جهت عضویت در کمیسیون های مختلف مجلس یازدهم کاندید شدند.
نمایندگان استان هرمزگان جهت عضویت در کمیسیون های مختلف مجلس یازدهم کاندید شدند.
به گزارش صبح ساحل، با نهایی شدن اعتبارنامه نمایندگان، این روزها کمیسیون های مجلس در حال شکل گیری است که چهار نماینده هرمزگان جهت عضویت درکمیسیون های زیر کاندید شدند.
احمد جباری: کمیسیون عمران
احمد مرادی: کمیسیون انرژی
محمد آشوری: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات
منصور آرامی: کمیسیون عمران
حسین رئیسی: کشاورزی، آب و منابع طبیعی
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اطلاعیه قطعی آب روستاهای تحت پوشش خط انتقال آب محرم
اختلال مجدد در خدمات کارتی بانک ملی
۱۸ زندانی جرائم غیر عمد هرمزگان آزاد شدند
همدلی برای روشنایی ایران
سپر جدید صنعت برق در برابر بحرانهای احتمالی
آزادسازی پلاکهای مناطق آزاد این هفته اجرایی میشود
مونتهنگرو مدعی دستگیری یک هکر مرتبط با ایران شد
بازی پرسپولیس و چادرملو با تاخیر برگزار میشود
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ ۵ تیر ۱۴۰۵
پخش فصل جدید «آقای قاضی» بدون بهزاد خلج
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید