اجتماعی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۷۳۴ معلم جدید از محل آزمون استخدامی سال ۹۹ جذب آموزش وپرورش استان میشود.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۷۳۴ معلم جدید از محل آزمون استخدامی سال ۹۹ جذب آموزش وپرورش استان میشود.
به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخایی روز دوشنبه درخصوص جذب نیروی جدید در آموزش وپرورش استان افزود: جذب این تعداد نیرو با پیگیریهای صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش و نشستهای مختلف پیرامون کمبود نیروی انسانی بومی در استان میباشد.
وی بیان داشت: درسال گذشته نیز بیش از ۶۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی (ماده ۲۸) جذب آموزش وپرورش هرمزگان شده اند که ایتدای مهرماه ۹۹ در کلاس های درس حاضر میشوند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: درسال جاری نزدیک به ۷۵۰ فرهنگی استان بازنشسته میشوند که جذب این تعداد نیروی بومی میتواند التیام بخش تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان باشد.
آموزش وپرورش هرمزگان ۲۸ هزار نفر معلم دارد که نیاز این نهاد به پنج هزار نفر معلم دیگر است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اطلاعیه قطعی آب روستاهای تحت پوشش خط انتقال آب محرم
اختلال مجدد در خدمات کارتی بانک ملی
۱۸ زندانی جرائم غیر عمد هرمزگان آزاد شدند
همدلی برای روشنایی ایران
سپر جدید صنعت برق در برابر بحرانهای احتمالی
آزادسازی پلاکهای مناطق آزاد این هفته اجرایی میشود
مونتهنگرو مدعی دستگیری یک هکر مرتبط با ایران شد
بازی پرسپولیس و چادرملو با تاخیر برگزار میشود
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ ۵ تیر ۱۴۰۵
پخش فصل جدید «آقای قاضی» بدون بهزاد خلج
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک