سیاسی
احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش، با رای نمایندگان استان، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان شد.
احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش، با رای نمایندگان استان، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان شد.
به گزارش صبح ساحل، جباری همچنین به عنوان عضو هیئت رئیسه جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اطلاعیه قطعی آب روستاهای تحت پوشش خط انتقال آب محرم
اختلال مجدد در خدمات کارتی بانک ملی
۱۸ زندانی جرائم غیر عمد هرمزگان آزاد شدند
همدلی برای روشنایی ایران
سپر جدید صنعت برق در برابر بحرانهای احتمالی
آزادسازی پلاکهای مناطق آزاد این هفته اجرایی میشود
مونتهنگرو مدعی دستگیری یک هکر مرتبط با ایران شد
بازی پرسپولیس و چادرملو با تاخیر برگزار میشود
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ ۵ تیر ۱۴۰۵
پخش فصل جدید «آقای قاضی» بدون بهزاد خلج
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید