14

مهر

1403


اجتماعی

24 خرداد 1399 18:46 0 کامنت

با افزایش بیماران بستریِ مبتلا به کرونا در استان، ۱۳ تخت به بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اضافه می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: این تخت‌ها با تغییر کاربری بخش دیالیز قدیم این بیمارستان به بخش مراقبت‌های ویژه کووید ۱۹ با صرف هزینه‌ای بیش از ۹۱ میلیارد ریال خریداری شده است.

محمد تمدن دار افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بخش آی سی یو جنرال بیمارستان شهید محمدی نیز با ۱۳ تخت فعال به بخش آی سی یو کووید ۱۹ تغییر کاربری داد، اما متاسفانه روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا، سیستم درمان را دچار بحران شدید کرده است و نیاز به افزایش تخت‌های ویژه همچنان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری بخش قدیم دیالیز بیمارستان شهید محمدی در ارائه خدمات به بیماران دیالیزی خللی وارد نمی‌کند افزود: همه خدمات مربوط به این بیماران در مرکز جامع دیالیز این بیمارستان با ظرفیت ۳۰ تخت، تجمیع شده است.

به گفته تمدن دار، هفته گذشته نیز به دنبال افزایش شمار بیماران کرونایی، بخش روماتولوژی بیمارستان شهید محمدی نیز با ۱۶ تخت فعال به بخش کووید ۱۹ تغییر کاربری داد.
دیدگاه ها (0)
img