کرونا به تیم فوتسال آیندگان هرمزگان هم رسید



کرونا دو تن از اعضای تیم فوتسال آیندگان هرمزگان مثبت اعلام شد.
به گزارش صبح ساحل، سرپرست تیم فوتسال آیندگان هرمزگان گفت: پس از انجام دومین مرحله آزمایش تست کرونای بازیکنان و کادرفنی، دو تن از اعضای این تیم به کووید ۱۹ مبتلا شدند.
مهدی جعفری افزود: برای دومین مرتبه در یک ماه اخیر از تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال آیندگان آزمایش تست کرونا گرفته شد که یک بازیکن و یک نفر از اعضای کادر فنی متبلا به ویروس کرونا شدند.
وی گفت: انجام این تست برای حضور در استان کرمان و برپایی یک اردو چهار روزه است.
جعفری با اشاره به این که تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که از دی ماه سال گذشته تمرینات خود را آغاز کرده است افزود: این تیم برای انجام یک اردوی تدارکاتی روز چهارشنبه هفته جاری راهی کرمان خواهد شد و روزهای پنج شنبه و جمعه دو دیدار دوستانه را با نمایندگان فوتسال استان کرمان برگزار می کند.
سرپرست تیم فوتسال آیندگان در ادامه اشاره داشت: برای هر مرحله از آزمایش تست کرونا بازیکنان و کادر فنی مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان هزینه می شود که انتظار می رود در این شرایط کنونی اداره کل ورزش و جوانان به نمایندگان هرمزگان در سطح کشور نگاه ویژه تری داشته باشد.
مهدی جعفری گفت: توجه مدیریت باشگاه به رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار سخت گیرانه است که در هر مرحله از تمرین ضمن ضدعفونی سالن فجر، به بازیکنان و عوامل فنی تیم دستکش و ماسک داده خواهد شد که در سایه کرونا سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد.
تیم فوتسال آیندگان تنها نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها