شهرستانها
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرلنگه از اطفاء آتش سوزی در منطقه چاه مسلم بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه خبر داد.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرلنگه از اطفاء آتش سوزی در منطقه چاه مسلم بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سیامک آرمان گفت: با توجه به فصل گرما و وجود پوشش علفهای خشک اراضی، منطقه چاه مسلم از بخش مرکزی شهرستان دچار حریق گردید که با همکاری یگان حفاظت شهرستان ،آتش نشانی چاه مسلم و دهیار و شورا و اهالی منطقه از گسترش و پیشروی آتش جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.
وی افزود : علت آتش سوزی معلوم نیست و بیش از دو هزار و 440 مترمربع از اراضی این منطقه دچار حریق شده است.
در پایان ضمن قدردانی از گروههای مردمی كه در عملیات های اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی حضور داشتند ، از مردم خواست در صورت مشاهده حریق در عرصه ها با شماره تلفن رایگان 1504 يگان امداد جنگل و مرتع تماس حاصل فرمايند
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک