12

مهر

1403


شهرستان‌ها

28 تیر 1399 13:51 0 کامنت
مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 51هزار و 286 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم واقع در روستای گورزین این جزیره رفع تصرف شد.
 
به گزارش صبح ساحل، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: ارزش تقریبی این قطعه زمین از اراضی رفع تصرف شده از سوی کارشناسان افزون بر 20 میلیارد و 154 میلیون و 400 هزار ریال براورد شده است.  
مازندرانی با اشاره به اینکه این قطعه زمین در محدوده خارج از طرح هادی روستای گورزین قرار دارد، تصریح کرد:  رفع تصرف این قطعه زمین در راستای شرح وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
وی گفت:  این  یگان براساس قانون و در اجرای دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پس از انجام استعلامات مورد نیاز نسبت به رفع تصرف این قطعه زمین اقدام کرده است. 
مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.
منبع:تسنیم
دیدگاه ها (0)
img