12

مهر

1403


حوادث

31 تیر 1392 09:19 0 کامنت

صبح ساحل، حوادث _ فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت:مدتی قبل از یک باب انبار واقع در چهارراه فاطمیه، 20 تن سیم برق سرقتی کشف شد که در این رابطه 3 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ عبدالحسین بسطامی این را اضافه کرد که افراد دستگیرشده همگی از اتباع‌بیگانه بودند. وی در جمع خبرنگاران از کاهش 100 درصدی سرقت مسلحانه، 59 درصدی سرقت مغازه و 5 درصدی سرقت به عنف در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد. وی به افزایش کشف 59 درصدی انواع موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل  گفت: در این مدت  2 تن و 594 کیلوگرم موادمخدر درشهرستان بندرعباس کشف شد.سرهنگ بسطامی به کشف 10 قبضه سلاح دراین مدت مطالبی بیان کرد وافزود: در سال گذشته 4 قبضه سلاح کشف شد.

دستگیری 6 هزار معتاد

وی ادامه داد: از بدو سال‌جاری تا تیرماه گذشته 6 هزار و 84 نفر معتادان ولگرد از معابرعمومی ومحلات جمع‌آوری وبه کمپی درایسین منتقل شده اند واین درحالی‌است که مدت مشابه پارسال هزار و 867 نفر معتاد دستگیر شده بودند.

سرهنگ بسطامی در رابطه با کشف سوخت قاچاق  گفت: 2 میلیون و 104 هزار لیتر سوخت از محلات کشف که دراین رابطه 800 دستگاه خودرو توقیف شد.وی روستاهای  آلوده به سوخت قاچاق  را گچین، بوستانو و ... دانست.

کاهش 11درصدی چاقوکشی

سرهنگ بسطامی در ادامه به افزایش دستگیری 22 درصدی سارقان، کاهش 11درصدی چاقوکشی،اجرای 64 طرح ارتقای امنیت‌اخلاقی،21طرح جمع‌آوری معتادان،طرح ضایعات فروشی‌، جمع‌آوری اتباع‌بیگانه، مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر و ... مطالبی بیان کرد. این مقام مسوول افزود:  در بندرعباس خرده فروشی نداریم که دستگیر نشده باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در خصوص تشدید طرح امنیت سواحل گفت:در شب پنجشنبه‌، جمعه‌ها که سواحل مورد تردد اکثر شهروندان است طرح امنیت سواحل از جمله جمع آوری قلیان ها ، برخورد قاطع با موتورسواران مزاحم و...تشدید می‌شود. اعظم رام

دیدگاه ها (0)
img