12

مهر

1403


ورزشی

01 شهریور 1399 08:26 0 کامنت
شهرستان بستک قهرمان ششمین دوره لیگ شهرهای استان هرمزگان شناخته شد.‌
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از رقابت ها که با شرکت ۱۰ تیم از شهرهای استان هرمزگان و با شرکت ۸۵ شطرنجباز برگزار شد شهرستان بستک با کسب ۱۹۵ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.‌ جزیره کیش با کسب ۱۹۳ امتیاز در مکان دوم ایستاد و شهرستان میناب با کسب ۱۶۵ امتیاز  سوم شد. 

 شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش 

چهارمین دوره مسابقات شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش برگزار شد. دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۲۸ شطرنجباز از شهرهای مختلف استان هرمزگان در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد علیرضا عقیدتمند از کیش با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۱ عنوان‌ قهرمانی را کسب کرد. رحیم عبادی از کیش با کسب ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر دوم شد و میلاد سلیمانیان از بندرعباس با کسب ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم قرار گرفت.‌ مقام برتر رده سنی کمتر از ۱۴ سال را نیوشا عابدی شش ساله از پارسیان با کسب ۳ امتیاز به خودش اختصاص داد.‌ این دوره از مسابقات هر هفته سه شنبه ها برگزار می‌شود. ‌
 بستک عنوان قهرمانی را کسب کرد

 شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان

علی رضا عقیدتمند قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان شناخته شد .
در این دوره از مسابقات که با شرکت ۳۴ شطرنجباز از استان هرمزگان و در ۹ دور برگزارشد علیرضا عقیدتمند از کیش با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد. بردیا جهان تیغی از کیش با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد. پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۶/۵ امتیاز سوم شد. ملیکا سالاری از بندرعباس با کسب ۶/۵ امتیاز چهارم و  وحید بهرامی نژاد از میناب با کسب ۶ امتیاز پنجم شد. این دوره از مسابقات هر هفته جمعه برگزار شد.
دیدگاه ها (0)
img