05

تیر

1405


اجتماعی

10 شهریور 1399 08:41 0 کامنت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته، ۵ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها به ۶۹۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان  گفت: فوتی‌ها از شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، کیش، بستک و میناب بودند.
به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، جان باختگان ۳ آقا و دو خانم بودند که کمترین سن ۳۰ و بیشترین سن ۸۶ ساله بود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون ۲۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.
 نوروزیان افزود: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون در هرمزگان ۵۹ هزار و ۴۲ آزمایش تشخیص کرونا انجام شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم خواست در صورت بروز هرگونه علائم نظیر تب، سرفه، گلودرد، بدن درد و خستگی مفرط ختما به مراکز درمانی مراجعه کنند.
دیدگاه ها (0)
img
img

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با ژاپن اعلام شد

امروز آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۵

آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه

تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین

افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر

طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی

سازنده چت‌جی‌پی‌تی برای عرضه سهام دودل شد

برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر

ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر

نقض دوباره آتش‌بس توسط تل‌آویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

آموزش‌وپرورش: ثبت‌نام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود

بیانیه بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل

پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت

کمربند آتش بیدار شد؛ زلزله‌های پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد

فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد

img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک