12

مهر

1403


ورزشی

11 شهریور 1399 08:53 0 کامنت

به مناسبت هفته دولت وبا حضور حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان ، رادمهر فرماندار ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان و بخشداران مرکزی و لیردف جاسک دو زمین چمن مصنوعی محله ای در روستاهای سدیچ و زمین لشکری بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت : دو زمین چمن مصنوعی محله ای با مشارکت دهیاران و اداره ورزش و جوانان استان در روستاهای سدیچ و زمین لشکری جاسک هر کدام از زمین ها در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و اعتبار هر کدام از زمین ها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث شده است که از حمایت ها و پیگیری ها امیاری مدیر کل ورزش جوانان استان ، رادمهر فرماندار جاسک و مشارکت و همکاری دهیاران سدیچ و زمین لشکری تشکر و قدر دانی می نمایم.
رئیس ادرره ورزش و جوانان جاسک افزود: به منظور تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی این دو زمین چمن روستای سدیچ و زمین لشکری را به نام شهید سردار قاسم سلیمانی پنامگذاری کرده ایم و از تلاش های مهدی مسیحی رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان که در امر نظارت پروژه ها همکاری داشته تشکر می کنم .
رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در این مراسم از حمایت های امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و تلاش های مرادی رئیس ورزش و جوانان جاسک به خاطر احداث و گسترش زیر ساخت های ورزشی در سطح شهرستان و نیز آماده کردن و افتتاح دو چمن مصنوعی روستاهای سدیچ و زمین لشکری بخش مرکزی در هفته دولت تشکر کرد و گفت: توجه به نسل جوان و حمایت از ورزش شهرستان در تمام رشته های ورزشی وظیفه همه مسئولین است و نگاه بنده به ورزش نگاه مثبت است زیرا ورزش باعث ایجاد نشاط اجتماعی، شادابی و سلامتی با ورزش انجام می شود .
حیدری معاون اقتصادی استاندار هرمزگان هم گفت : هفته دولت فرصت مناسبی است برای بیان و ارائه عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به همین تشکر می کنم از متولی ورزش استان و شهرستان به خاطر افتتاح زمین چمن مصنوعی سدیچ و زمین لشکری جاسک چون ورزش نقش مهمی در سالم سازی ، تندرستی و شادابی جامعه دارد.
وی در پایان یادآور شد: تلاش کنیم در روستاها زمین های چمن مصنوعی بیشتر احداث کنیم.
در پایان از زحمات و تلاش های نورالهی دهیار روستای سدیچ و امیری دهیار روستای زمین لشکری ، شوراهای اسلامی سدیچ و زمین لشکری که در این دو پروژه مشارکت داشتند تشکر و قدر دانی شد.

دیدگاه ها (0)
img