12

مهر

1403


فرهنگی و هنری

12 شهریور 1399 18:10 0 کامنت

«شبی که T2 معراج شد» عنوان کتاب خاطرات شهید خلیل تختی نژاد است که همزمان با برگزاری کنگره امام سجاد (ع) در هرمزگان رونمایی شد.

شهید خلیل تختی‌نژاد جوان 25 ساله‌ای بود که با پیوستن به صف مدافعان حرم در سوریه به فرمانده یکی از محورهای عملیاتی جبهه مقاومت بر علیه تروریست‌ها شد.

شهید تختی نژاد مقطعی را در سپاه شهرستان های بندر خمیر و قشم خدمت نمود و بعد از آن دوران خدمتش را به اصرار و علاقه خودش در سپاه قدس گذراند و سرانجام در شب 19 رمضان در سال 97 همزمان با شب لیالی قدر و ضربت خوردن حضرت علی ع در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست نیروهای تکفری به فیض عظیم شهادت نائل می گردد و پیکر مطهرش همراه با سه تن از همرزمان سوری اش توسط داعش های پلید سوزانده می شود.

کتاب خاطرات این شهید بزرگوار، در مراسم ویژه‌ای در دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و خانواده این شهید رونمایی شد.

به گفته رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، کتاب «شبی که T2 معراج شد» به قلم « سبحان خسروی » و در 178 صفحه به همت موسسه فرهنگی پژوهشی مبین و توسط انتشارات مقاومت چاپ و منتشر شده است.

دیدگاه ها (0)
img