بیش از ۸ هزار متر مربع از زمین‌های ملی میناب رفع تصرف شد



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: به منظور حفظ و حراست از انفال عمومی و حقوق بیت المال، ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی شهرستان میناب رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی روزجمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی اولویت مهم و اساسی دستگاه قضایی استان هرمزگان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص ساخت و سازها و تصرف های غیرمجاز در استان هرمزگان، تدابیر لازم اندیشیده شده و بررسی نحوه واگذاری در دستور کار دستگاه قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان قرار دارد.

صالحی تصریح کرد: متخلفان برابر موازین قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، زمین های ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ خواهد ماند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: در برخورد قاطعانه با زمین خواران و مقابله با متصرفان و فسادهای مرتبط با این حوزه هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نخواهیم شد.

سال گذشته ۳ ‌هزار و ۵۰ هکتار و ۲هزار و ۷۲۰ مترمربع از اراضی ملی استان هرمزگان از سوی دادگستری این استان رفع تصرف و از دست سودجویان خارج شد.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها