با شعار مهر با نشاط صورت گرفت:

ارسال تجهیزات و وسایل ورزشی به مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش هرمزگان   



مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تجهیزات و وسایل ورزشی مورد نیاز مدارس به ارزش شس میلیارد ریال به مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان ارسال شد.
به گزارش صبح ساحل،  آیین اعزام کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی به مناطق۲۲  گانه آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز با شعار مهر بانشاط در محل مجتمع ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: امروز کاروان تجهیزات و وسایل ورزشی با شعار مهر بانشاط و با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال راهی مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان می شود.وی با بیان این که توزیع این اقلام با اولویت مدارس محروم و دخترانه خواهد بود گفت: پرداختن به ورزش به خصوص در این شرایط حساس کرونایی باعث افزایش نشاط اجتماعی ، بالا بردن سواد حرکتی ، وهمچنین بسیاری از آسیب های اجتماعی را پیشگیری می کند. 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز ورزش یک فعالیت همه جانبه دربین آحاد مردم به خصوص دانش آموزان است و سن نوجوانی بهترین زمان برای تربیت جسمی نیروی انسانی کشور است.وی با اذعان به این که ایجاد نشاط و شادابی در مدارس ضروری است افزود: المپیادهای درون مدرسه ای، حیاط پویا، مدرسه قهرمان ،  انجمن های ورزشی وکنترل وزن وچاقی دانش آموزان و ورزش صبحگاهی از جمله مهمترین برنامه های حوزه تربیت بدنی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: معضل فقر حرکتی در بین نسل جوان، لزوم پرداختن به ورزش مدارس را بیش از پیش نمایان کرده است.
در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان ، علیرضا باقری معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان، مهدی فولادی ریئس اداره تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان وجمعی از مسئولان حضور داشتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها