12

مهر

1403


اجتماعی

20 شهریور 1399 13:56 0 کامنت

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان از برگزاری نماز جمعه این هفته در همه شهرهای هرمزگان ،به جزء بستک، پارسیان، میناب و جاسک خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام آصف باصره گفت: نمازجمعه بندرعباس فردا به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود .

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس طبق هفته های گذشته هم از مؤمنان نمازگزار خواسته است بمنظور پیشگیری از بیماری کرونا در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند. براین اساس بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا، قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی می شود. همچنین ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مؤمنان نمازگزار خواست فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و افراد سالخورده نیز برای حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع، در روز جمعه خودداری کنند.

لازم به ذکر است نمازگزاران باید قبل و بعد از نماز، از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

به گزارش صبح ساحل، هفته گذشته نیز نماز جمعه در چهار شهر جاسک، پارسیان، بستک و میناب برگزار نشد. بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی شود.

دیدگاه ها (0)
img