توقیف مرغداری 90 میلیارد تومانی یک سرباند قاچاق/ یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز در هرمزگان دستگیر شد



فرمانده مرزبانی هرمزگان از متلاشی شدن یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی در هرمزگان خبر داد و گفت: یک مرغداری متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش 90میلیارد تومان توقیف شد.
به گزارش صبح ساحل، سردار "حسین دهکی" گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق و همچنین در راستای تحقق شعار سال مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی  دو چندان کرده اند.
وی ادامه داد: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی ، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی یک باند وارد کنندگان کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا بصورت غیرقانونی به استان می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند. سردار دهکی افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه این باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان شناسایی و دستگیر شدند.
  
  توقیف یک مرغداری به ارزش 90 میلیارد تومان/ یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز در هرمزگان دستگیر شد
این مقام ارشد مرزبانی در استان تصریح کرد: در این عملیات یک فروند لنج متخلف ، 12 دستگاه خودرو ، دو باب منزل مسکونی ، یک باب نمایشگاه خودرو و یک مرغداری متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۹۰۰میلیارد ریال معادل ۹۰میلیارد تومان  توقیف شد. فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: در این رابطه  سرباند و متهم اصلی به همراه 7 نفر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.
گفتنی است؛ شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی قرار گرفته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها