هرمزگانی‌ها بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند



معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم نوع‌دوست هرمزگان از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ دو میلیارد و شش میلیون تومان صدقه پرداخت نموده‌اند.

به گزارشصبح ساحل، سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: مردم نوع‌دوست هرمزگان از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ دو میلیارد و شش میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

عامری افزود: از مجموع مشارکت‌های مردم استان هرمزگان در پرداخت صدقه یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقه،۲۲۵ میلیون تومان از طریق روش‌های نوین (الکترونیکی) و ۱۵۳ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری بوده است.

این مقام مسئول در خصوص نحوه‌ی هزینه کرد صدقه‌های پرداخت‌شده توسط مردم نیک‌اندیش استان گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه و طبق دستورالعمل‌های موجود در سرفصل‌های مختلف ازجمله کمک‌های موردی خاص، کمک‌هزینه‌های بهداشتی و درمانی، کمک‌هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، تأمین مسکن، کمک به امر ازدواج نیازمندان و معیشت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه می‌شود.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی علاوه بر کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌ها، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد و از طرفی با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، ضروری است بر روش‌های نوین تکیه شود، مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و مکان کمک‌های موردنظرشان را به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود در استان هرمزگان برسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها