12

مهر

1403


اجتماعی

23 آذر 1399 08:50 0 کامنت

مدیرکل راهداری هرمزگان از آغاز طرح رزمایش زمستانه راهداری استان تا ۲۰ اسفندماه خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از اجرای رزمایش زمستانی راهداری با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد. 

، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به لزوم ایجاد آمادگی و تقویت تیم های عملیاتی ابراز داشت: طرح زمستانی راهداری و ترافیکی در استان با استقرار بیش از 111 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و 162 نفر از نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرایی شده است.

یوسف عابدینی افزود: این طرح، همزمان با سراسر کشور با هدف آسایش، امنیت و آرامش مردم و تردد راحت در محور‌های مواصلاتی استان انجام می شود و نیروهای راهداری در قالب 25 اکیپ و 70 گشت راهداری، بیش از 14هزار کیلومتر از جاده های استان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی تاکید کرد: همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در طرح مذکور، علاوه بر ارتقاء سطح ایمنی به حفظ و مراقبت از ابنیه و تاسیسات موجود و همچنین ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای موثر خواهد بود.

عابدینی ابراز امیدواری کرد مجموعه خدمات ارائه شده توسط دستگاه های ذیربط در طول اجرای طرح زمستانی رضایت مندی مردم عزیز و کاهش تصادفات فوتی و جرحی را در پی داشته باشد و با سنجش آمادگی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی از حوادث در جاده‌های پرتردد استان پیشگیری به عمل آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرکز مدیریت راههای استان با استفاده از 13 سامانه نظارت تصویری، 72 سامانه تردد شمار 79 سامانه ثبت تخلف سرعت، پنج سامانه تابلو پیام متغیر جاده ای و سه سامانه توزین در حال حرکت، آماده خدمت رسانی به شهروندان و حفظ امنیت محورهای مواصلاتی استان است تا با بهره گیری از ظرفیت و امکانات موجود، کنترل راهها به بهترین شکل صورت پذیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان اظهار داشت: از رانندگان و هم استانی های گرامی می‌خواهیم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و مشکلات موجود در جاده ها را از طریق ارتباط با سامانه 141 به همکاران ما اطلاع دهند تا در اولین فرصت نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

 

دیدگاه ها (0)
img