12

مهر

1403


ورزشی

25 آذر 1399 15:09 0 کامنت
قرعه  کشی لیگ های برتر نونهالان ، نوجوانان و امیدهای کشور برگزار شد.  قرعه کشی فصل جدید  مسابقات  فوتبال نونهالان، نوجوانان و امیدهای کشور انجام شد و نمایندگان هرمزگانی حریفان خود را شناختند.
به گزارش صبح ساحل، جلسه قرعه کشی لیگ های برتر نونهالان ،  نوجوانان و امیدهای کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و به صورت وبینار و با حضور رضا عبدی مدیر لیگ های فوتبال پایه، بهنام محمودزاده و امیرحسین فراهانی برگزار شد و تیم های  البدر بندرکنگ و تیپ تفنگداران نمایندگان هرمزگان حریفان خود را شناختند. 
عبدی مدیر مسابقات رده های پایه سازمان لیگ فوتبال در این جلسه به نمایندگان تیم های حاضر اعلام نمود: مسابقات طبق درخواست و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و شروع مسابقات با توجه به شرایط موجود در ( نیمه  اول دی ماه) خواهد بود و مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود. 
  
   نمایندگان هرمزگان حریفان خود را شناختند   
در گروه بندی که از سوی سازمان لیگ برگزار شد در رده سنی نونهالان  البدر بندر کنگ در گروه دوم با تیم های  فولاد خوزستان، آریان اهواز، سهراب اهواز، پارس برزاجان و استقلال بوشهر هم گروه شد.  در گروه بندی مسابقات لیگ برتر نوجوانان هم البدر بندرکنگ در گروه پنجم با تیم های مس کرمان، گل گهرسیرجان، نوین فولاد یزد، کهن دارب گرد فارس و حافظ شیراز هم گروه شد. 
در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور تیم تیپ تکاوران بندرعباس در گروه یک با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز،  سپاهان اصفهان، مس کرمان، گل گهرسیرجان، مس رفسنجان و ذوب آهن هم گروه است. در گروه دوم این مسابقات هم تیم های فولادخوزستان، نفت امیدیه، پارس جنوبی جم، کیان سام بابل، نساجی مازندران، شهرخودرو مشهد، تراکتور تبریز، نود ارومیه و آلومینیوم اراک حضور دارند.
دیدگاه ها (0)
img