12

مهر

1403


ورزشی

03 دی 1399 19:19 0 کامنت

روز پنجم و پایانی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با انجام سه بازی به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، درسه بازی روز پایانی دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور امروز تیم های سبحان فلز گرمسار با جنرال ویند سقز،  آروین قالا ماکو با دلسوختگان اهل بیت قم و آیندگان هرمزگان میزبان دور رفت با پدیده فیروزکوه بازی کردند.
در بازی نخست روز پایانی سبحان فلز گرمسار با جنرال ویند سقز بازی کرد. در نیمه نخست این بازی محمد مدح فريمان برای تیم سبحان فلز و طهمورث وطنی برای جنرال ویند گلزنی کردند تا در این نیمه دوتیم با نتیجه مساوی به کار خود پایان دهند. در نیمه دوم این بازی گلی از خط دروازه ها رد وبدل نشد تا این دیدار با نتیجه یک یک مساوی به پایان برسد.
در بازی دوم تیم های دلسوختگان اهل بيت قم و آروين قالا ماكو به دیدار هم رفتند. در این ديدار تیم دلسوختگان قم در یک بازی برتر موفق شد  شش بر دو آروين قالا ماكو را شکست دهد. برای تیم دلسوختگان علی رضائی سه کل،  علی  ابراهيم بيگی، محسن سابقی وامير حسين ياوری هر کدام یک گل به ثمر رساندند.  اكبر عسگری و مجتبی  حسن زاده  هم دو گل آروین قالا ماکو هم را زدند.
در سومین و آخرین بازی دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات به دیدار پدیده فیروزکوه صدرنشین گروه رفت.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در نیمه نخست با نمایش یک بازی زیبا نشان دادند که می توانند از امیدهای صعود به لیگ یک کشور باشند. در این نیمه شاهد سه گل بودیم که حسین رحیمی و سینا بخشی برای آیندگان و علی پرچ برای پدیده فیروزکوه به ثمر رساندند
در نیمه دوم آیندگان بازی خوب خودش را ادامه داد و با سه گلی که علی صابری، سینا بخشی و سینا احمدیان پور به ثمر رساندند در پایان پنج بر سه به برتری دست یافتند. دوگل دیگر تیم پديده را علی عظیمی و اشکان جعفری زدند.
در پایان دور رفت مرحله نهايی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم پديده فيروزكوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بيت قم با ۸ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد . نماینده هرمزگان با ۸ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروين قالا ماکو با ۳ امتیاز پنجم و جنرال ويند سقز با ۲ امتیاز در مکان ششم جای گرفت.
دیدارهای برگشت مرحله نهایی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی گرمسار برگزار می شود.

دیدگاه ها (0)
img