12

مهر

1403


ورزشی

04 دی 1399 08:29 1 کامنت

سرمربی تيم فوتسال آیندگان در پایان دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به صبح ساحل گفت: مسابقات دور رفت  از سطح بالای برخوردار بود و همه  تیم برای صعود به لیگ یک پا به این مسابقات گذاشته اند.

 

به گزارش صبح ساحل، وی بیان داشت:  با وجود داشتن چند مصدوم بازی های خوبی در این دور نشان دادیم اما بازیکنان هرمزگانی با غیرت بازی کردند و امیدواریم در مرحله برگشت  امتیازات کامل را کسب کنیم و یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک  باشگاه های کشور باشیم.
هادی بزوال گفت: با توجه به این که در یک شرایط آب و هوای متفاوت باید حضور پیدا کنیم قطعاً مدیریت باشگاه برنامه ویژه ای برای دور برگشت خواهد داشت و با آنالیز کردن تمام بازی ها با قدرت و انگیزه لازم پا به این رقابت ها خواهیم گذاشت.
وی اظهار داشت : از نتیجه دور رفت زیاد راضی نیستم‌ اما امیدواریم بهترین عملکرد را در دور برگشت داشته باشیم تا جبران امتیازات دور رفت را بکنیم.
بزوال گفت: میثم سلیمانی کاپیتان اول تیم ، حسن دهقانی دروازبان اول تیم از بهترین های مرحله اول بودند که نتوانستند در این مرحله ما را همراهی کنند اما سایر نفرات انصافا تمام توان خود را برای موفقیت تیم فوتسال آیندگان گذاشتند و از عملکرد بازیکنان خودم رضایت دارم.
وی در خصوص عملکرد تیم های حاضر در این گروه هم گفت: همه تیم ها از لحاظ فنی در یک سطح بودند و تمام بازی ها در یک سطح بود و این حرف من را  جدول امتیازات نشان می دهد .
هادی بزوال سرمربی تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در پایان اظهار داشت:  از تمامی بازیکنانم و اعضای کادر فنی که واقعا با تمام وجودشان کمک کردن تا این مرحله از مسابقات برسیم تشکر می کنم.  همین جا یک  تشکر ویژه از حمیدرضایی مدیرعامل  باشگاه دارم  که با تمام توانش و با تمامی شرایطی که این روزها ورزش کشور ما دارد در دو دوره  میزبانی بسیار عالی فراهم کرد و همه تیم ، داوران و نمایندگان فدراسیون از میزبانی آیندگان هرمزگان رضایت کامل داشتند.

دیدگاه ها (1)
img
img
عاشق موفقیت نمایندگان استان 3 سال پیش
آرزوی موفقیت و سربلندی به نماینده خوب استان آیندگان هرمزگان و سرمربی ارزنده فوتسال استان جناب آقای هادی بزوال