12

مهر

1403


ورزشی

02 مرداد 1392 09:22 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ تیم فوتسال آذرخش بندرعباس نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور تلاش می‌کند تا به لیگ دسته اول صعود کند. این تیم درآخرین دیدارش باید در رفسنجان به دیدار نماینده استان کرمان برود ونتیجه این دیدار برایش حکم مرگ وزندگی دارد. پیروزی مقابل تیم رفسنجان می‌تواند آذرخش را لیگ یکی کند اما باخت تلاش یک‌ساله آذرخش را برباد خواهد برد. باور کردنش سخت اما باید پذیرفت که آذرخش دراین مسابقات حامی مالی زیاد نداشت وبا بودجه بسیارکم پابه‌ این مسابقات گذاشت. آذرخش دردوسال گذشته هم با بدشانسی نتوانست لیگ یکی شود واگر کمی حمایت از این تیم می‌شود  این تیم اکنون در لیگ یک فوتسال کشور بود. بازیکنان فوتسالیست هرمزگانی تنها با تعصب وغیرت دراین تیم بازی می‌کنند وگرنه قراردادمالی آنچنانی ندارند و این عشق به هرمزگان است که آن‌ها را راضی نگه‌داشته است.برای باخبرشدن از اوضاع واحوال این تیم وبرنامه‌هایش برای صعود به لیگ دسته اول به سراغ مدیرعامل باشگاه وسرمربی این تیم رفتیم که حسین‌احمدی دراین‌باره به صبح‌ساحل گفت: هیچ‌گاه مردانگی وشجاعت فوتسالیست‌های هرمزگانی وبازیکنان آذرخش را فراموش نمی‌کنم. این جوانان همواره ثابت کرده‌اند که همه چیز پول نیست و می‌توان با قراردادهای کم هم دل مردم این استان را شاد کرد. وی گفت: از سال 85 واردصحنه ورزش استان وکشورشده‌ایم وهمواره جز تیم‌های موفق بوده‌ایم.

موسس ومدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس بیان کرد یک زمان در سه جبهه درلیگ‌های دوومیدانی، شطرنج و فوتسال در سطح کشور می‌جنگیدیم ولی اکنون به لحاظ سخت‌بودن شرایط اقتصادی قادر به انجام این کار نیستیم. وی اظهارداشت: فوتسالیست‌های آذرخش همگی از نونهالی با این تیم بوده‌اند وبه جز دونفر بازیکن که از بیرون آورده ایم . احمدی درادامه گفت: به دلیل شرایط بدمالی مجبور شدیم فوتسال بانوان را کنار بگذاریم واکنون دررشته‌های فوتسال، هندبال بانوان وکشتی فعالیت داریم. وی درخصوص کمک‌های اداره کل ورزش وجوانان هم گفت: قرار است  اداره کل ورزش وجوانان به ما کمک مالی کنندهرچند که این اداره تاکنون در زمینه دراختیار گذاشتن سالن مسابقات و تمرینات وسالن بدنسازی کارهای زیادی برای ما انجام داده است. موسس ومدیرعامل باشگاه آذرخش درباره کمک‌های هیات فوتبال هم گفت: متاسفانه هیات تاکنون کمک مالی به ما نکرده است وتنها در مقطعی خوابگاه وغذا داوران ودرچند مرحله هم غذا بازیکنان را متقبل شده است که از آن ها هم از این بابت تشگر می کنم . حسین‌احمدی اظهارداشت: همواره همه انتظار دارند که اداره کل ورزش وجوانان حامی تیم‌ها باشد ولی بنده اعتقاددارم نباید تمام مشکلات را روی دوش این اداره بیندازیم بلکه هستند سازمان هاواداراتی که می‌توانند به کمک ورزش بیایند ودراین زمینه از مسوولان استان به خصوص استاندار وفرماندار می‌خواهم که چاره‌ای بیندیشند. مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس درادامه گفت: آدم‌های خیری هم بوده‌اند که هنگام تنگنا به دادما رسیده‌اند اما من به همه ‌آن‌ها قول داده‌ام کمک‌هایی که کرده‌اند را یک‌جوری جبران کنم. وی درپایان گفت: اسپانسرهای زیادی هستند که می‌توانند دست ورزش را بگیرند اما به راحتی از کنار این موضوع می‌گذرند ولی اگر این اسپانسرها ومسوولان به دادما نرسند مجبور هستیم سال آینده از تمامی مسابقات کشوری انصراف دهیم.

عباس روز‌پیکر سرمربی بومی وجوان تیم آذرخش که همواره تلاش می‌کند این تیم را با نداشتن بودجه وامکانات لازم لیگ‌یکی کند درباره مشکلات تیمش می‌گوید: با دست‌خالی به مسابقات رفتیم و با دست خالی هم داریم برمی‌گردیم. وی اظهارداشت: هیچ‌کس به جز مدیرعامل تیم واداره کل ورزش مشکلات بازیکنان وکادرفنی را نمی‌بینند وفقط انتظار دارند که ما به لیگ یک برویم. روزپیکر گفت: جوانان وفوتسالیست‌های هرمزگانی دین خود را نسبت به مسوولان ومردم این استان ادعا کرده‌اند چون با تمام مشکلاتی که دارند همیشه جز مدعیان قهرمانی وصعود بوده‌اند ولی هیچ‌کس آن‌ها را درک نمی‌کند. وی اظهارداشت: باید روی ورزش‌ها سرمایه‌گذاری کرد که یقین داشته باشیم موفق می‌شوند نه این که بودجه ورزش را خرج رشته‌هایی می‌کنند که تا 50 سال دیگر هم نمی‌تواند برای این استان مدال‌آور وتاثیرگذار باشند. روزپیکر درادامه بیان داشت: جوانان بومی این استان در زمینه فوتسال لیاقت خود را نشان‌داده‌اند واین موضوع هم برای تمامی مسوولان ورزش ثابت شده است اما بازهم روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌شود. وی به صبح‌ساحل گفت: نگاه به فوتسال بایدنگاهی ویژه‌‌تری باشد نه این که همان نگاهی که به سایر رشته‌های ورزشی که اصلامدال‌‌آور وتاثیرگذار نیستند می‌شود به این رشته هم شود. وی گفت: به لطف خداوند، همت بازیکنان ودعای خیرمردم هرمزگان فردا پنج‌شنبه در رفسنجان به دیدار مس‌ این شهر خواهیم رفت وبا شکست‌دادن این تیم جشن صعود به لیگ یک را برپا خواهیم کرد. سرمربی تیم فوتسال آذرخش اظهارداشت: برای دیدار با مس رفسنجان برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم وبا تمامی بازیکنان در مقابل این تیم خوب که خودش هم به دنبال رفتن به لیگ یک می‌باشد بازی خواهیم کرد. وی اظهارداشت: شرایط امسال برای رفتن به لیگ یک نسبت به سال گذشته سخت تر است.  بنیادمسکن نمایند  استان سال گذشته  بود وبه لحاظ این‌که از هرگروه سه تیم به طور مستقیم وبدون بازی پلی‌آف به لیگمی رفتند می‌توانست  لیگ یکی شود ولی این گونه نشد. وی گفت: امیدواریم که آذرخش به لیگ یک فوتسال کشور راه پیدا کندزیراجوانان این استان حق دارند حتی یک تیم خوب در لیگ برتر فوتبال داشته باشند وامیدوارم که این اتفاق به لطف خداوند وهمکاری همه دستگاه‌های دولتی وخصوصی رخ دهد.

دیدگاه ها (0)
img