12

مهر

1403


اقتصادی

13 مهر 1392 08:31 0 کامنت

صبح ساحل، اقتصادی ـ  رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در نیمه دوم سال 92 به اقشار کم درامد و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبرداد.عبدالرضا امیری گفت: این تسهیلات بصورت قرض الحسنه و به منظور تحقق رسالت بانک در بخش توسعه و حمایت از ایجاد اشتغال به اقشار کم درامد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در نیمه دوم سال 92 می باشد که این تسهیلات به صورت تلفیقی و در قالب تسهیلات اشتغال زایی و وام های ضروری به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی ارائه می شود.

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به شرکتهای تعاونی

عبدالرضا امیری رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان از پرداخت بالغ بر 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به منظور شکل گیری و توانمند سازی شرکتهای تعاونی استان هرمزگان خبر داد.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان در خصوص پرداخت این تسهیلات افزود: این تسهیلات از محل تفاهم نامه فیمابین بانک توسعه تعاون و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت 60 درصد از منابع داخلی بانک با حداقل نرخ مصوب و 40 در صد سهم وزارتخانه با سودصفر درصد بوده است. وی افزود: تعداد طرحهای ایجاد و برخوردار از تسهیلات مذکور 12 طرح و بخشهای مورد عمل صنعت، کشاورزی و خدمات بوده است وی اشتغال زایی ناشی از این طرح را بیش از 100نفر عنوان کرد.

دیدگاه ها (0)
img