13

مهر

1403


ورزشی

14 دی 1399 08:58 0 کامنت

لیگ فوتسال نونهالان هرمزگان با شناخت تیم قهرنان به پایان رسيد.

 

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی مسابقات فوتسال نونهالان هرمزگان با حضور چهار تیم به میزبانی شهرستان قشم برگزار شد که در پایان تیم طلا بند بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد.
مسابقات فوتسال نونهالان استان هرمزگان با شرکت ۱۱ تیم در دو گروه برگزار شد. در گروه اول این مسابقات تیم های
استقلال قشم، عماد قشم، ستاره جوان بندر خمیر، یادآوران غدیر و کشاورز احمدی و در گروه دوم تیم های نیک پخش طلابند، دریادلان، کنعان میناب، مقاومت میناب ، شفا میناب و فانوس هرمز باهم به رقابت پرداختند که در پایان از گروه یک تیم های یادآوران غدیر و عماد قشم و از گروه دوم تیم های دریادلان و طلا بند به مرحله نهایی راه یافتند.
مرحله نهایی این مسابقات بعد از وقفه چندین ماه به دلیل شیوع بیماری کرونا به میزبانی هیات فوتبال قشم برگزار شد که در پایان و در یک اتفاق عجیب در جای که سه تیم با سه امتیاز مسابقات را به پایان بردند و حتی  تفاضل گل این سه تیم برابر بود و گل های زده  قهرمان این رقابت ها را مشخص کرد. تیم طلا بند با سه امتیاز و  تفاضل بدون گل و ۸ گل زده جشن قهرمانی را بر پا کرد. تیم  دریا دلان با سه  امتیاز و تفاضل بدون گل و ۷ گل زده به مقام دومی دست یافت. تیم عماد قشم با سه امتیاز و تفاضل بدون گل و شش گل زده سوم شد. قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده مهرداد هاشمی پور ،  محمد رضا علی پور ، مهران هاشمی پور و احمد رضا قاسمپور بود.  نمایندگان هیات در این رقابت ها غلامرضا تیمور زاده و محمد پیروانی بودند.

دیدگاه ها (0)
img