12

مهر

1403


ورزشی

18 دی 1399 08:35 0 کامنت
سرمربی تیم آیندگان هرمزگان پس از صعود تیمش به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به صبح ساحل گفت: در یک روز مانده بود به پایان مسابقات در مکان سوم جدول رده بندی قرار داشتیم و خیلی ها بر این باور بودند که ما نمی‌توانیم به لیگ یک صعود کنیم که خوشبختانه و به لطف خدا در دو بازی پایانی بازیکنانم کاری کردند کارستان و از جان دل مایه گذاشتند تا به لیگ یک صعود کنیم. 
به گزارش صبح ساحل، هادی بزوال سرمربی تيم آیندگان اظهار داشت : بسیار خوشحالم که توانستیم مزد زحمات مدیرعامل باشگاه را با صعود به لیگ بدهیم و از این بابت احساس بیسار خوبی دارم .
وی گفت: از همان روزی که کار را با آیندگان شروع کردم بر این باور بودم که می توان با جوانان هرمزگانی کارهای بزرگی انجام داد و با همدلی که مدیرعامل باشگاه در تیم ایجاد کرد این اتفاق افتاد. بزوال بیان داشت : جوانان هرمزگانی نشان دادند که استعدادهای ناب و درخشانی در فوتسال استان وجود دارد و می توان با این جوانان حرف های زیادی در فوتسال کشور زد.
هادی بزوال سرمربی تيم آیندگان اظهار داشت: عوامل صعود ما به لیگ یک زیاد هستند اما مهمترین عامل دعای خیر مردم خوب استان و خانواده بازیکنان بود و بعد هم می شود به تلاش مدیرعامل باشگاه اشاره کرد که تمام توان خود را گذاشت تا تیم بدون کمترین حاشیه ای فقط به بازی های خود بپردازد و کادر فنی هم با خیالی راحت تیم را هدایت کنند. در این بین می توان به همکاری هئیت مدیره باشگاه وکمک مسولان و حمایت های خوب رسانه استان که در کنار ما بودند هم اشاره کرد. 
وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای لیگ یک دارید و آیا به فکر تقویت تیم هم هستید گفت: برای حضور در لیگ یک هنوز هیچ برنامه ای به مدیرعامل باشگاه ارائه نکرده ام زیرا باید منتظر باشم که آیا مدیرعامل می خواهد که بنده دوباره سکاندار تیم باشم یا این که دوست دیگری هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت . ولی اگر بنده به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم بنشینم یقینا اول بازیکنان بومی در اولویت هستند زیرا جوانان این استان نشان داده اند که می توانند در فوتسال کشور موفق باشند،  اما اگر احساس کردم که تیم در برخی پست ها نیاز به تقویت دارد بازیکن از خارج از استان خواهیم گرفت. هادی بزوال سرمربی آیندگان هرمزگان بیان داشت: آرزوی بنده موفقیت این تیم است پس اجازه خواهم داد تا مدیرعامل باشگاه در آرامش کامل به فکر کادر فنی خود در لیگ یک باشد و یقینا آرزوی هر مربی است که چنین تیم خوبی را هدایت کند.
وی گفت: نباید این موضوع را هم فراموش کنم که برای موفقیت تیم و صعود آن به لیگ یک تنها بنده نقش نداشته ام بلکه سایر اعضای کادر هم در کنار من بودند و جا دارد از تلاش جانانه ابراهیم دهقانی مدیر فنی تیم،  علی امیری،  عادل بزوال، داریوش دهقانی،  ذوالفقار مریدی،  جواد شهابی،  مهدی جعفری سرپرست تیم،  سعید رضایی مدیر پشتیبانی باشگاه، آنالیزور های تیم علی پور طهرانی،  حافظ بزوال، امین جهانگیری، مسعود جداوی و مهرداد راهبر و گروه روابط عمومی باشگاه تشکر کنم . 
هادی بزوال در پایان ضمن تشکر دوباره از حمید رضایی مدیرعامل باشگاه از خانواده خودش که طی یک سال کمتر در کنارشان بودم و اذیت شدند تا من در کارم تمرکز داشته باشم تشکر ویژه کرد.
دیدگاه ها (0)
img