نماینده مردم هرمزگان:

خدمات شیلات به فعالان حوزه صید و صیادی به هیچ وجه مناسب نیست



نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالای صید و صیادی در استان هرمزگان از جمله قشم، خدمات شیلات به فعالان حوزه صید و صیادی به هیچ وجه مناسب نیست.

 

به گزارش صبح ساحل،   منصور آرامی در حاشیه بازدید از بنادر و اسکله‌های جزیره قشم، اظهار کرد: متاسفانه با داشتن دوهزار و 800 کیلومتر ساحل در جنوب کشور به جز سواحل اطراف جزایر، هیچ خدمت شایسته‌ای از سوی شیلات در اختیار فعالان صید و صیادی قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: سهم افراد شاغل در حوزه صید و صیادی نسبت به میزان سواحلی که در اختیار داریم بسیار کم است و شیلات می‌توانست با مدیریت صحیح، شغل‌های جدید برای بومیان فراهم کند.

به نوشته تسنیم، این نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  صیادان جزیره قشم نقش مهمی در این صنعت دارند، همانند گذشته از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برند و در این‌ میان شیلات اقدام‌ موثری نداشته است.

وی یادآور شد: در حوزه صدور مجوز هم اقدامات شیلات کامل نیست و بسیاری از صیادان فاقد مجوز فعالیت هستند و این‌ جفای در حق قشر زحمتکش صیادان به حساب می‌آید.

وی گفت: انتظار می‌رود شیلات برای یک کشور دریایی، یک استان دریایی و یک مجموعه دریایی که تعداد زیادی از افراد آن در حوزه صید و صیادی فعالیت دارند، بیش از این برنامه برای ارایه خدمات داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها